فراخوان دانشگاه تربیت مدرس برای انتخاب کتاب سال در هفته پژوهش

به گزارش مجله بیزبینگ، معاونت پژوهش وفناوری دانشگاه تربیت مدرس، برای انتخاب کتاب سال دانشگاه در هفته پژوهش فراخوان داد.

فراخوان دانشگاه تربیت مدرس برای انتخاب کتاب سال در هفته پژوهش

به گزارش خبرنگاران، معاونت پژوهش وفناوری دانشگاه تربیت مدرس در راستای اجرای سیاست های پژوهشی و به منظور تشویق اعضای هیأت علمی جهت تألیف و ترجمه کتاب های علمی- تخصصی مورد استفاده در دوره تحصیلات تکمیلی، برای انتخاب کتاب سال دانشگاه تربیت مدرس در هفته پژوهش امسال فراخوان داد.

بر اساس فراخوان اعلام شده، اعضای هیأت علمی برای شرکت در انتخاب کتاب سال دانشگاه تربیت مدرس باید آثار تألیفی، تصنیفی و ترجمه ای خود را حداکثر تا تاریخ 31 تیرماه امسال به انتشارات این دانشگاه ارسال نمایند.

ارسال دو نسخه از کتاب که برای اولین بار در سال 1397 منتشر شده باشد، حداقل یکی از صاحبان اثر باید عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس باشد و نام وی با عنوان عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس بر روی جلد یا صفحه شناسنامه کتاب درج شده باشد، کتاب های تألیف و ترجمه شده باید شرایط مندرج در آیین نامه پذیرش کتاب های تألیف و ترجمه ای دانشگاه (که در نشانی اینترنتی pub.modares.ac.ir آمده است) را داشته باشند، کپی صفحات عنوان، شناسنامه، فهرست و دو فصل از متن اصلی کتاب های ترجمه ای ارسال گردد، از جمله شرایط شرکت در کتاب سال دانشگاه تربیت مدرس است.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 82883032 - 82883754 تماس بگیرند.

بر اساس اعلام دانشگاه تربیت مدرس، کتاب هایی که اعضای هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس در نگارش فصل یا فصولی از آن مشارکت داشته اند نیز آنالیز می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 179

به "فراخوان دانشگاه تربیت مدرس برای انتخاب کتاب سال در هفته پژوهش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان دانشگاه تربیت مدرس برای انتخاب کتاب سال در هفته پژوهش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید