فروش فوق العاده این خودرو سایپا ویژه مادران شروع شد ، شرایط ثبت نام و قیمت خودرو را ببینید

به گزارش مجله بیزبینگ، گروه خودروسازی سایپا از ساعت 11 صبح امروز (شنبه 3 دی ماه) فروش فوق العاده شاهین را در قالب طرح حمایت از قانون جوانی جمعیت شروع نموده است.

فروش فوق العاده این خودرو سایپا ویژه مادران شروع شد ، شرایط ثبت نام و قیمت خودرو را ببینید

به گزارش خبرنگاران، گروه خودروسازی سایپا از ساعت 11 صبح امروز (شنبه 3 دی ماه) فروش فوق العاده شاهین را در قالب طرح حمایت از قانون جوانی جمعیت شروع نموده است. مهلت پیش ثبت نام سه روز در نظر گرفته شده است و محدودیت هایی همانند ارائه گواهینامه معتبر و عدم پلاک انتظامی فعال اعمال نمی گردد.

گروه سایپا طرح فروش فوق العاده محصول شاهین G تنها ویژه مادران را از صبح امروز (سوم دی ماه) شروع نموده است.

موعد تحویل این خودرو که تنها در رنگ سفید و با قیمت قطعی 344 میلیون و 747 هزار تومان عرضه می گردد، طبق قاعده طرح های فروش فوق العاده، حداکثر سه ماهه است و متقاضیان سه روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به پیش ثبت نام خود اقدام نمایند.

متقاضیان از ساعت 11 صبح امروز می توانند با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به پیش ثبت نام اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که در طرح ویژه مادران، پیش ثبت نام صورت می گیرد و پس از تایید مادران حائز شرایط امکان ثبت نام (مادران دارای حداقل دو فرزند که فرزند دوم به بعد آن ها از تاریخ 19 آبان ماه 1400 به بعد به جهان آمده باشد)، امکان ثبت نام نهایی فراهم و واریز وجه میسر خواهد شد.

نکته قابل توجه این است که محدودیت هایی که در گذشته برای طرح های خودروسازان همانند ارائه گواهی نامه معتبر، حداقل سن 18 سال، فاصله خرید تعیین از دو شرکت خودروساز و عدم پلاک انتظامی فعال اعمال نمی گردد و تنها محدودیت اختصاص یک دستگاه به هر کدملی است. البته بدیهی است که بایستی شماره تلفن همراه اعلام شده، شماره کارت، شماره حساب بانکی و شماره شبا که پس از تایید شرایط مادران، وجوه خرید خودرو از آن به حساب شرکت خودروساز واریز می گردد، بایستی متعلق به شخص متقاضی باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 دی 1401 بروزرسانی: 8 دی 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2208

به "فروش فوق العاده این خودرو سایپا ویژه مادران شروع شد ، شرایط ثبت نام و قیمت خودرو را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش فوق العاده این خودرو سایپا ویژه مادران شروع شد ، شرایط ثبت نام و قیمت خودرو را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید