لزوم توجه ویژه شهرداری به حل معضلات موجود در منطقه 9 تهران

به گزارش مجله بیزبینگ، سوده نجفی عضو شورای شهر تهران گفت: از شهردار تهران تقاضا داریم به منظور حل معضلات اجتماعی منطقه 9، در ایجاد قرارگاه های اجتماعی ذیل این منطقه اهتمام ویژه نماید.

لزوم توجه ویژه شهرداری به حل معضلات موجود در منطقه 9 تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، نجفی در تذکر امروز خود در صحن شورای شهر تهران اذعان کرد: یکی از معضلات منطقه نه، وجود آسیب های اجتماعی در پارک المهدی است و از رییس پلیس تهران بزرگ درخواست داریم برای کاهش و برطرف این مسائل اجتماعی، نظارت جدی تر و همکاری بیشتری با شهرداری تهران داشته باشند.

وی اضافه کرد: از شهردار تهران نیز تقاضا داریم که در ایجاد قرارگاه های اجتماعی ذیل این منطقه اهتمام ویژه کنند.

رئیس کمیته سلامت شورا در بخش دیگری از تذکر خود با اشاره به گره ترافیکی سنگین در میدان فتح، عنوان داشت: تملک سوله های آموزش و پرورش یقیناً می تواند بخش اعظمی از بار ترافیکی آن محدوده را کاهش دهد؛ لذا شهرداری در عمل به این اقدام جهت رفاه حال شهروندان می بایست سرعت عمل بیشتری به خرج دهد.

نجفی بیان داشت: از دیگر مسائل منطقه نه، عدم تملک میدان آزادی به وسیله شهرداری است؛ در حالی که نگهداشت آن بر عهده مدیریت شهری می باشد، اما بنیاد فرهنگی هنری رودکی سالهاست با در اختیار داشتن بهره برداری از این برج، نتوانسته به خوبی انتظارات را برآورده نموده و این موضوع باید مشخص تکلیف شود.

نجفی در انتها به کمبود سرانه فضای سبز این منطقه نسبت به مساحت آن و نیز لزوم نوسازی ناوگان اتوبوسرانی موجود در منطقه 9 اشاره نمود و از شهردار تهران خواهان شد تا گزارش اقدامات خود در این منطقه را به شورای شهر اعلام نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1952

به "لزوم توجه ویژه شهرداری به حل معضلات موجود در منطقه 9 تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم توجه ویژه شهرداری به حل معضلات موجود در منطقه 9 تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید