تقدیر فدراسیون جهانی ووشو از کوشش های فدراسیون ایران

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، طی 3 ماهه گذشته بیش از 130 دوره آموزشی توسط این فدراسیون با حضور حدود 4 هزار نفر در بخش های مختلف از جمله دانش افزایی، و مسابقات مجازی در جهت توسعه همگانی برگزار شده است. انجام این برنامه ها و همچنین برگزاری روز جهانی ووشو، کوشش در راه مبارزه با کرونا به وسلیه کمپین های مختلف از جمله در خانه بمانیم و معرفی این رشته ورزش در رسانه های گروهی باعث شد تا فدراسیون جهانی با ارسال نامه ای به تهران از این فعالیت ها تقدیر کند.

تقدیر فدراسیون جهانی ووشو از کوشش های فدراسیون ایران

در این نامه خطاب به رئیس فدراسیون ووشو آمده است:

پیش از هر چیزی اجازه بدهید از طرف فدراسیون جهانی ووشو مراتب تشکر و قدردانی خود را از کوشش های بی نظیر و فوق العاده فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران طی این مدت و در چنین شرایط سخت و پیچیده ای، داشته باشم و تبریک عرض کنم.

بیماری کووید 19 شرایط بسیار بدی را ایجاد نموده که موجب تعطیلی تمامی برنامه های مقرر شده است؛ اما این موضوع باعث نشد که ما اعتماد خود را نسبت به ووشو از دست بدهیم؛ چرا که ووشو همواره شرایط بی نظیری و پیشنهادات مثبت برای سلامت به جامعه دارد.

من از تمام کوشش ها و فعالیت های جدی شما در این مدت و خدماتی که به جامعه خود به وسیله ووشو انجام داده اید، بسیار قدردان و متشکر هستم. قطعاً این موفقیت ها بدون مدیریت و رهبری خوب و مناسب در فدراسیون ووشو که شامل دکتر مهدی علی نژاد، رئیس پیشین و شما (امیر صدیقی، رئیس کنونی) می گردد، فراهم نشده است. مجدداً از تمامی کوشش های سخت شما قدردانی می کنم و امیدوارم این فرایند ادامه و ووشو مانند همواره در ایران توسعه ای بی نظیری داشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1268

به "تقدیر فدراسیون جهانی ووشو از کوشش های فدراسیون ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقدیر فدراسیون جهانی ووشو از کوشش های فدراسیون ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید