مالزی کشوری زیبا و دیدنی

به گزارش مجله بیزبینگ، مالزی کشوری با مناظری خیره‌کننده است که به شما توصیه می‌کنیم به بازدید جاذبه‌های آن بروید. هر قسمت از کشور مالزی ویژگی‌های خاص خود را دارد که آن را به یکی از بهترین کشورهای قاره آسیا برای سفر تبدیل کده است.

مالزی کشوری زیبا و دیدنی

کشور مالزی یک جامعه چند ملیتی بوده و اکثریت جمعیت آن را مالایی‌ها با 52 درصد تشکیل داده‌اند، همچنین 27% چینی، 9% هندی و بقیه جمعیت را دیگر ملت‌ها تشکیل داده‌اند.

سطح زندگی مردم خارج از پایتخت به مدرنی شهر کوالالامپور نیست ولی گذشت آن دورانی که در مالزی مردم فقط توانایی خرید یک دوچرخه و یا یک موتورسیکلت را دارند.

گرچه قابل ذکر است که مالزی به طور کامل به صنعت توریسم وابسته نیست و اقتصاد این کشور در چندین سال گذشته به طور چشم‌گیری پیشرفت کرده است و برخلاف تصور برخی از مردم، مالزی یک کشور جهان سومی به شمار نمی‌رود.

مالزی مخلوطی از یک کشور مدرن و یک جامعه در حال توسعه است و با سرمایه گذاری زیادی که دولت این کشور در بخش تکنولوژی کرده، مالزی تبدیل به یکی از ثروتمندترین کشورها در جنوب آسیای شرقی تبدیل شده.

بخش غربی مالزی هم مرز با تایلند است و از طریق یک پل و یک گذرگاه جاده ای به سنگاپور و خط ساحلی مشترک در جنوب دریای چین و تنگه مالاکا متصل است و بخش شرقی مالزی هم مرز با اندونزی و جزیره بورنئو می‌باشد.

کشور مالزی در 50 سال گذشته در هر زمینه توسعه یافته و این که با تور مالزی همراه شوید بیشتر با این واقعیت روبرو خواهید شد.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 572

به "مالزی کشوری زیبا و دیدنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالزی کشوری زیبا و دیدنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید