محور هراز بازگشایی شد

به گزارش مجله بیزبینگ، معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بیان این که شاهد ترافیک سنگین در محور شمال و شرق استان تهران هستیم، گفت: محور هراز از ساعت 11 بازگشایی و تردد روان است.

محور هراز بازگشایی شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، عادل مصدقی معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، اظهار کرد: بر اثر بارش های پراکنده و ریزش کوه، محور هراز محدوده لاهیجان استان مازندران از شب گذشته مسدود شده بود.

وی اضافه کرد: این مسدودیت همراه با جاری شدن سیلابهای کوچک بود که با کوشش راهداران از ساعت 11 مسائل بر طرف و تردد در محور هراز روان و جریان دارد.

مصدقی بیان نمود: از غروب روز سه شنبه تردد در بیشتر محورهای استان تهران سنگین گزارش شده بود.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اضافه کرد: هم اکنون به غیر از محور های شمال و شرق استان تهران، تردد در باقی محورهای استان تهران روان است.

مصدقی بیان کرد: محور قوچک به سمت لواسان به دلیل یک مورد تصادف دارای بار ترافیکی سنگینی است که نیروهای امدادی و خدماتی در کوشش هستند این موضوع بر طرف گردد.

وی با اشاره به این که در آزاد راه تهران- پردیس به سمت شمال شاهد حجم بار ترافیکی سنگینی هستیم، اضافه کرد: تردد ها در محور های شرق استان تهران به سمت شمال کشور ادامه دارد و سنگینی بار ترافیکی در آزاد راه تهران- پردیس مشهود است و این بار ترافیکی در منطقه گیلاوند نیز مشاهده می گردد.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران خاطر نشان کرد: طبق نظر کارشناسان هواشناسی، بارش پراکنده باران در استان تهران ادامه خواهد داشت و از هموطنان درخواست داریم از رفتن و نزدیک شدن به حریم رودخانه ها خود داری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1280

به "محور هراز بازگشایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محور هراز بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید