مرزبان: بازیکنان نفت مقابل استقلال شرافتمندانه بازی کردند، باید دسته گلی برای دروازه بان مان بفرستم

به گزارش مجله بیزبینگ، علیرضا مرزبان، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: بازی با استقلال یک بازی درگیرانه و با هیجان بود و بازیکنان ما با شرافت بازی کردند.

مرزبان: بازیکنان نفت مقابل استقلال شرافتمندانه بازی کردند، باید دسته گلی برای دروازه بان مان بفرستم

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از مسجدسلیمان، علیرضا مرزبان پس از شکست یک بر صفر نفت مسجدسیلمان برابر استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی گفت: همانطور که انتظار می رفت، یک بازی درگیرانه بزرگ و با هیجان بود. احساس من این است که تماشاگران لذت بردند. درگیری های دو طرفه دیده شد و دو تیم موقعیت های زیادی داشتند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: متأسفم نتوانستیم در این بازی مقابل یک تیم با کیفیت به پیروزی برسیم. تیمی که کیفیت دارد و بازیکنانی که به زمین می فرستاد، یکی از یکی بهتر بود. بازیکنان ما هم با شرافت بازی کردند و از آنها ممنون هستم. با این حال ما تغییراتی هم داشتیم که این تغییرات هم به اجبار بود و با توجه به اینکه رو به جلو حرکت می کردیم، ضد حمله می خوردیم.

مرزبان ادامه داد: چیزی که ما داشتیم، این بود که بازیکنان ما نشان دادند می توانیم مقابل تیم های با کیفیت هم بازی کنیم. هفته پیش مقابل سایپا که یک تیم با کیفیت است و این هفته مقابل استقلال فوتبال خوبی ارائه کردیم. خوب پاس کاری کردیم و این تیم پتانسیل بالای خودش را نشان داد. باید شکیبا باشیم، چون نشان دادیم می توانیم روبه روی این بازیکنان با کیفیت خوب باشیم. به مسجدسلیمانی ها تبریک می گویم که با امید آمدند و یک بازی زیبا را دیدند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص دیدار شنبه آینده این تیم مقابل استقلال در چارچوب لیگ برتر گفت: باز هم مقابل استقلال بازی داریم و این بار در لیگ. این بازی های سخت و البته هیجان انگیز، مانند آجیل مخلوطی است که پسته های آن را جدا می نمایند و مثل همین پسته ها باید با حس خوب مقابل استقلال بازی کنیم و از تجربه این بازی بهره ببریم.

مرزبان درباره اینکه باید در چند جناح برای نفت مسجدسلیمان کوشش و علاوه بر مسائل فنی باید به مسائل بیرون زمین هم رسیدگی کند و با این شرایط کار چگونه پیش می رود، گفت: اینطور نیست که ما کار را رها کنیم تا ببینیم در آن جناح چه کار می گردد، بلکه ما کارمان را پیش می بریم. من امشب یک جلسه دیگر دارم و اکنون با فرماندار هم که اینجا بود، باید به جلسه ای برویم. نسبت به این تیم تعصب دارم و این تیم برای من خیلی خیلی مهم است. باید از خودمان بابت تغییراتی که اینجا صورت می گیرد، شجاعت نشان بدهیم. اگر ما به این شهر تعصب داریم و می خواهیم شرافت مان را برای شهر خرج کنیم، باید اختلافات درونی و فردی خودمان را کنار بگذاریم و به موضوع اصلی بپردازیم.

وی اظهار داشت: مسئله ای که داریم مربوط به اختلافات درونی خودمان است. ما برای مردم اینجا کوشش می کنیم و کارمان را برای درست کردن دو چمن مصنوعی بزرگ شهر پیش می بریم. باید کاری کنیم که زیرساخت ها درست گردد تا جوانان و بچه های مسجدسلیمان بیایند در آموزشگاه های اینجا فوتبال بازی نمایند و وارد بدنه ورزش شوند. شرافت مان را باید جایی خرج کنیم که در آخر به خودمان بگوییم من همه کار کردم. حتی اگر موفق نباشید، آن وقت می توانید سرتان را بالا بگیرید. من از مبارزه در چند جناح خسته نمی شوم. درست است که از این طرف ما باید کار فنی و از فردا تیم را برای بازی بعدی ریکاوری کنیم. کم کم هم وارد فصل زمستان می شویم و باید بازیکنان را برای نیم فصل بعدی آماده کنیم. اینها همه احساس وفاداری به این شهر است و باید برای این شهر کوشش کنیم.

مربی پیشین پرسپولیس در شرح این نقل قول جنجالی اش که گفته بود برای پیروزی پرسپولیس مقابل السد گوسفند قربانی خواهد نمود و چرا به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان به سود تیم دیگری رنگی صحبت نموده است، گفت: من به شما قول می دهم که شما بخشی از مصاحبه را خواندید و مصاحبه من را کامل نخوانید. من گفتم به تیم های ایران تعصب دارم و حتی برای استقلال هم این کار را می کردم. اگر کسی آمده یک بخشی از مصاحبه را منتشر نموده، با هدف این کار را انجام داده و ایراد از من نیست. مطمئن باشید من آدم باهوشی هستم و اگر برای پرسپولیس این آرزو را کردم و چنین صحبتی انجام دادم، برای استقلال هم چنین صحبتی نموده ام. من گفتم این پرچم ایران است که در لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است و حتی گفتم برای استقلال هم این کار را می کنم. این جمله را هم با شرافت گفتم، چون بالاخره در خانواده من هم کسانی هستند که استقلالی باشند. من با کسی دشمنی ندارم و ایرانی هستم و هرجا باشم، تعصبم روی همان جاست. اکنون در مسجدسلیمان هستم و تعصبم روی اینجاست که اتفاقاً اینجا از خون خودم است.

مرزبان در خصوص احساسش به مسجدسلیمان و انتقادپذیر بودنش که عامل همدلی و موفقیت تیم می گردد، گفت: حس خوبی به اینجا دارم و نه فقط به طرفداران تیم، بلکه به همه مردم این حس خوب را دارم. وقتی هم انتقاد کوچکی نسبت به من می گردد، این انتقاد را حمله به خودم نمی دانم، بلکه آن را می پذیرم. خوشبختانه اطراف تیم ما مسائل مثبتی حرکت می نماید که این مسئله هم حاصل کار شما رسانه هاست که در رسانه ها واقع بینانه کار می کنید.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره تفاوت رویارویی این تیم با استقلال در لیگ برتر نسبت به جام حذفی گفت: بازی لیگ اینطور است که باید ببینیم چه کسانی را در اختیار داریم. احتمالا ما یوسف وکیا را نداریم و باید وضعیت محمود قائدرحمتی را هم بدانیم. مقابل استقلال مجبور شدیم قائدرحمتی را عوض کنیم. این را هم بگویم که باید دسته گلی برای دروازه بان مان بفرستم. او را در تمرین دیدیم و مربی دروازه بان های ما روی او کار کرد تا به سطح آمادگی خوبی برسد. توپی که این دروازه بان در نیمه اول از درون دروازه درآورد، استثنایی بود و شاید دروازه بان های کمی در ایران هستند که این توپ ها را مهار می نمایند. خیلی برای این جوان خوشحالم که به ترکیب ما راه پیدا کرد. از کسی که کیفیت داشته باشد استفاده می کنیم و فرقی ندارد که 19 سال سن دارد، 20 سال، 25 سال یا بیشتر، از طرفی به کسی هم باج نمی دهیم. اکنون هم بار دیگر می گویم برای این دروازه بان خوشحالم، چون از زمانی که به مسجدسلیمان آمدم، او را نگاه می کنم و شاهد پیشرفتش بوده ام. او باید با دیسیپلین بالا و حساسیت بالا بازی کند و به این دروازه بان افتخار می کنم.

مرزبان در مورد تغییرات در تیم نفت مسجدسلیمان در نیم فصل گفت: اکنون نیروهایی داریم که آنها را نیاز داریم. اگر از حالا راجع به جذب بازیکنان جدید صحبت کنم یا علیه بازیکنان قدیمی چیزی بگویم، مطمئناً آنها دیگر برای ما بازی نمی نمایند و شرایط سخت می گردد. اکنون باید با داشته های مان خوب برخورد کنیم و تا نیم فصل کار را ادامه بدهیم تا ببینیم شرایط در نیم فصل چه می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 21

به "مرزبان: بازیکنان نفت مقابل استقلال شرافتمندانه بازی کردند، باید دسته گلی برای دروازه بان مان بفرستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرزبان: بازیکنان نفت مقابل استقلال شرافتمندانه بازی کردند، باید دسته گلی برای دروازه بان مان بفرستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید