مسافران مراکز اقامتی حتما دز سوم را بزنند

به گزارش مجله بیزبینگ، خبرنگاران/گیلان سرپرست فرمانداری لنگرود، از شبکه بهداشت و درمان خواست نسبت به رعایت موازین بهداشتی به ویژه در حوزه مواد غذایی اهتمام داشته باشند و گفت رعایت پروتکل های بهداشتی کرونایی مهم است و مسافران مراکز اقامتی حتما باید دز سوم را بزنند.

مسافران مراکز اقامتی حتما دز سوم را بزنند

محمدرضا جلالی در ستاد تنظیم بازار شهرستان لنگرود، با تاکید بر لزوم کاهش ضایعات در فرایند تامین آرد و پخت نان، اظهار کرد: باید تغییرات اساسی در کیفیت نان ایجاد کنیم.

وی سهمیه سرانه آرد شهرستان لنگرود را پایین دانست و افزود: از استانداری و معاونت اقتصادی استاندار پیگیری افزایش سرانه آرد هستیم.

سرپرست فرمانداری لنگرود، با اشاره به در پیش بودن ایام عید نوروز، افزود: مدیران و روسای ادارات از هیچ تلاشی برای تامین و توزیع کالاهای اساسی شهرستان دریغ نکنند تا کمبودی نداشته باشیم.

جلالی، با بیان اینکه شهرستان لنگرود مسافرپذیر است، شرح داد: شاهد ماندگاری مسافران به ویژه در شهر لنگرود هستیم که یک ویژگی خاص است و باید تشدید نظارت در حوزه کالاهای اساسی برجسته تر باشد، زیرا نظارت تا حدودی مسائل را رفع می کند.

وی با تاکید بر لزوم کسب رضایتمندی مردم در حوزه تامین کالاهای اساسی، عنوان نمود: گرانی با گرانفروشی فرق دارد و لذا اصناف نظارت را بیشتر کند تا گرانفروشی صورت نگیرد و اقلام به قدر نیاز به دست مردم برسد.

سرپرست فرمانداری لنگرود، با اشاره به شیوع سویه امیکرون و آغاز پیک ششم در کشور و استان، گفت: در ایام سفر قرار داریم و اگر با کاهش موج کرونا روبرو نشویم، محدودیت های بیشتری در شهرستان ها اعمال می شود.

وی از شبکه بهداشت و درمان و دامپزشکی خواست نسبت به رعایت موازین بهداشتی به ویژه در حوزه مواد غذایی اهتمام داشته باشند و گفت: در کنار نظارت بر اماکن برای رعایت موازین بهداشتی تهیه غذا، رعایت پروتکل های بهداشتی کرونایی نیز مهم است و مسافران مراکز اقامتی حتما باید دز سوم را بزنند.

جلالی، همچنین بر تامین داروی مورد نیاز مردم تاکید کرد و یادآور شد: دارو باید در دسترس مردم باشد.

سرپرست فرمانداری لنگرود، خواستار تشدید نظارت ها در همه حوزه های بهداشتی و درمانی شد و گفت: با همکاری اصناف مانع کم فروشی و تخلف به ویژه در ایام پیش رو شوید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2053

به "مسافران مراکز اقامتی حتما دز سوم را بزنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافران مراکز اقامتی حتما دز سوم را بزنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید