مشهد، کوراش کار مشهدی در رقابت های جاکارتا نقره ای شد

به گزارش مجله بیزبینگ، رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: یک تیم کامل از کشور در مسابقات آزمایشی پیش از بازی های آسیایی جاکارتا در اندونزی شرکت نموده و کوراش کار مشهدی یک مدال نقره کسب کرد.

مشهد، کوراش کار مشهدی در رقابت های جاکارتا نقره ای شد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

حسین محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس، گفت: یک تیم کامل از کشور در مسابقات آزمایشی پیش از بازی های آسیایی جاکارتا در اندوزی شرکت نموده و کوراش کار مشهدی یک نقره و ورزشکاری دیگر مدال طلا را کسب کرد، این امر می تواند مقدمه ای برای پیروزی استان در مسابقات آسیایی جاکارتا باشد.

رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: این مسابقات در چهار وزن تشکیل شد که فاطمه شبانی، نماینده و کوراش کار مشهدی که به تازگی از رده سنی جوانان به بزرگسالان انتقال یافت، با وزن 52 کیلوگرم در نخستین وزن شرکت کرد و توانست مدال نقره را در مسابقات آزمایشی اخیر به دست آورد.

محمودی در ارتباط با ورزشکار خراسانی، اعلام کرد: مسابقات مذکور از سه روز گذشته شروع شد، فاطمه شبانی، ورزشکار با استعداد و با پشتکاری بوده و می تواند هنوز در این مسابقات باقی بماند، همچنین مقام آوری وی در یکی از رتبه های نخست، دوم و سوم در مسابقات آسیایی جاکارتا در اندونزی پیش بینی می گردد.

وی توضیح داد: حضور جودوکاران و کوراش کاران خراسان رضوی در مسابقات متعدد کشوری سبب شد تا جودو کاران بسیاری از استان خراسان رضوی به مسابقات بزرگتری مانند همین مسابقات دعوت شوند، در صورت ادامه داشتن همین وضعیت، به حضور ورزشکاران جودو، جوجیتسو و کوراش استان در مسابقات بین المللی امید داریم.

ز

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 432

به "مشهد، کوراش کار مشهدی در رقابت های جاکارتا نقره ای شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "مشهد، کوراش کار مشهدی در رقابت های جاکارتا نقره ای شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهد، کوراش کار مشهدی در رقابت های جاکارتا نقره ای شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید