نجات ساکنان برج مسکونی 12 طبقه

به گزارش مجله بیزبینگ، خبرنگاران: آتش نشانان در آتش سوزی ساختمان 12 طبقه مسکونی در بزرگراه نواب، ده ها نفر از ساکنان را از میان دود و آتش نجات دادند.

نجات ساکنان برج مسکونی 12 طبقه

جهت دریافت خدمات اجرای سقف روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه رسانه ها خبرنگاران، در پی تماس ساکنان این ساختمان با سامانه 125 آتش نشانی درحدود ساعت یک بامداد امروز، بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان آتش نشانان ایستگاه های 1، 5 و 52 و همچنین گروه امداد و نجات یک به همراه بالابر و خودروی حامل دستگاه تنفسی و تشک نجات را به محل حادثه در بزرگراه نواب، نبش خیابان محبوب مجاز اعزام کرد.

حسن علیمردان معاون منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی تهران دراین باره اظهار کرد: این حادثه به دنبال آتش دریافت یک دستگاه خودرو سواری در پارکینگ این برج مسکونی رخ داد و دود ناشی از آن ازطریق راه پله ها به طبقات فوقانی ساختمان نفوذ کرد.

وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شده و پس از ایمن سازی محل حادثه با استفاده از تجهیزات خاموش نماینده و لوله های آبدهی، آتش سوزی در پارکینگ برج مسکونی را قبل از سرایت آن به خودروهای دیگر مهار و خاموش کردند.

علیمردان اظهار داشت: همزمان گروه دوم از آتش نشانان به جستجودر طبقات این ساختمان پرداختند و پیروز شدند حدودا یک صد نفراز ساکنان شامل مرد، زن و کودک که براثر انتشار دود در داخل واحدهای خود گرفتار شده بودند را توسط دستگاه های تنفسی که همراه داشتند به بیرون ساختمان راهنمایی نمایند.

معاون منطقه 5 عملیات آتش نشانی با بیان این مطلب که علت بروز این آتش سوزی هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی تحت آنالیز است، افزود: در جریان این حادثه چند نفر هم دچار دود گرفتگی شد که تعدادی ازاین افراد بصورت سرپایی درمان شدند ولی سه نفر از آنان که حالشان مساعد نبود به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

منبع: ایسنا

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 900

به "نجات ساکنان برج مسکونی 12 طبقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات ساکنان برج مسکونی 12 طبقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید