نشست روسای دانشگاه های عضو اتحادیه دانشگاه های حاشیه دریای خزر برگزار گردید

به گزارش مجله بیزبینگ، نشست روسای دانشگاه های داخلی عضو اتحادیه دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی دولتی حاشیه دریای خزر با حضور 17 تن از روسای عضو اتحادیه به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار گردید.

نشست روسای دانشگاه های عضو اتحادیه دانشگاه های حاشیه دریای خزر برگزار گردید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، در این نشست اسداله تیموری، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری گفت: امیدواریم در این نشست که همراه با میزبانی دانشگاه به عنوان مسئول کمیته آموزش دانشگاه های دولتی و مراکز تحقیقاتی عضو اتحادیه می باشد با جمع بندی مناسب به نتایج مطلوب برسیم.

وی با بیان اینکه کمیته آموزش که متشکل از اعضای هیئت علمی دانشگاه های دولتی و مراکز تحقیقاتی عضو اتحادیه می باشد بتواند پیروز عمل کند، اضافه نمود: یکی از ماموریت های اصلی اتحادیه ایجاد زمینه های لازم جهت گسترش همکاری های آموزشی بین اعضای اتحادیه می باشد.

دکتر تیموری با اشاره اینکه همکاری مشترک آموزشی و گسترش روابط بین اعضای اتحادیه به منظور هم افزایی، تکمیل و تامین احتیاج های آموزشی اعضای اتحادیه است، اظهارداشت: افزایش تحرک و نشاط آموزشی در اعضای هیئت علمی، کارشناسان و دانشجویان اعضای اتحادیه، تبادل اطلاعات در زمینه های مختلف علمی و ارتقای صندلی بین المللی و معرفی بیشتر آن به جهان با بهره گیری حداکثری از ظرفیت های آموزشی اعضای اتحادیه و برنامه ریزی جهت استفاده از ظرفیت های اعضا در تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد از اهداف این کمیته می باشد.

همچنین در این نشست دکتراحمد رضی رئیس دانشگاه گیلان و رئیس اتحادیه دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی دولتی حاشیه دریای خزر ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های اعضای اتحادیه گفت: باتوجه به این اینکه کشور ما در شرایط خاصی قرار گرفته است باید کوشش کنیم ارتباطات علمی و پژوهشی بین المللی بیش از پیش توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه دریای خزر از اهمیت استراتژیک ویژه ای برخوردار می باشد، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری، دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و دانشگاه دولتی آستراخان روسیه اظهارداشت: باید با انرژی بیشتر با تقسیم کار در کمیته های آموزشی، پژوهشی و دانشجویی با یاری همدیگر به اهداف پیش بینی شده برسیم.

در ادامه دکتر بهروز ابطحی رئیس پژوهشگاه اقیانوس شناسی و علوم جوی در خصوص سامانه اطلاعات متخصصان اتحادیه توضیحات خود را ارائه داد و دکتر بانی مدیر دفتر بین الملل دانشگاه گیلان نقشه راه و برنامه های کمیته پژوهش اتحادیه را توضیح داد.

لازم به ذکر است اعضای ایرانی اتحادیه در این نشست در خصوص مصوبات اجلاس بیست وسوم به بحث و گفتگو پرداختند و تقاضا های جدید عضویت، ساماندهی عضویت اعضای ایرانی در اتحادیه و همکاری بین المللی را آنالیز کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 716

به "نشست روسای دانشگاه های عضو اتحادیه دانشگاه های حاشیه دریای خزر برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست روسای دانشگاه های عضو اتحادیه دانشگاه های حاشیه دریای خزر برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید