نمایشگر استودیو دیسپلی 27 اینچی اپل معرفی گشت

به گزارش مجله بیزبینگ، اپل در جریان رویداد Peek Performance خود از نمایشگر استودیو دیسپلی نو رونمایی کرد. این مانیتور که در کنار مک استودیو معرفی شده، کاربران حرفه ای و خلاق اپل را هدف قرار داده است. اپل برای این مانیتور از یک پنل 27 اینچی با رزولوشن 5K استفاده کرده و همچنین به سراغ بافت نانو رفته که میزان بازتاب نور را به حداقل می رساند. این نمایشگر بزرگ با پشتیبانی از گستره رنگی P3 و حداکثر روشنایی 600 نیت تجربه بصری بسیار با کیفیتی را به کاربران ارائه می دهد.

نمایشگر استودیو دیسپلی 27 اینچی اپل معرفی گشت

باید اشاره کنیم که این محصول تنها یک نمایشگر نیست، در این مانیتور با تراشه A13 روبه رو هستیم که قادر به میزبانی از قابلیت های مختلف و تأمین قدرت اسپیکر آن است. استودیو دیسپلی با یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی ارائه می شود که از ویژگی Center Stage اپل پشتیبانی می کند، به این معنی که این دوربین می تواند کاربران را ردیابی کند تا آن ها را همیشه در داخل کادر نگه دارد.

در این نمایشگر حرفه ای با یک سیستم صوتی با شش بلندگو روبه رو هستیم که شامل دو توییتر به همراه دو ووفر است. این بلندگوها از فناوری صدای فضایی (Spatial Audio) و Dolby Atmos هم پشتیبانی می کنند. همچنین این نمایشگر مجهز به سه میکروفون با کیفیت استودیویی برای برقراری تماس های صوتی و تصویری و همچنین ضبط صدا هم هست.

درباره طراحی این نمایشگر تازه اپل باید بگوییم که حاشیه های باریکی دارد و همچنین از پایه ای بهره می برد که می توان تا 30 درجه زاویه آن را تغییر داد. استودیو دیسپلی مجهز به سه پورت USB Type-C با پهنای باند 10 گیگابیت و یک پورت Thunderbolt برای اتصال به مک های پشتیبانی شده از جمله مک استودیو تازه است. همچنین کاربران با استفاده از این پورت Thunderbolt می توانند مک بوک پروی خود را هم شارژ کنند.

در نهایت باید اشاره کنیم که این مانیتور تازه اپل با قیمت 1599 دلار به فروش می رسد. همچنین پیش فروش این محصول از همین امروز شروع شده و از 27 اسفند در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: xda-developers

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2064

به "نمایشگر استودیو دیسپلی 27 اینچی اپل معرفی گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگر استودیو دیسپلی 27 اینچی اپل معرفی گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید