هزینه سالیانه 20 میلیارد تومان برای اصلاح شبکه های برق فرسوده

به گزارش مجله بیزبینگ، علی مراد مرادی مجد در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص وضعیت پروژه های توسعه ای شرکت توزیع برق گفت: سالیانه 15 هزار مشترک جدید در استان کرمانشاه متقاضی واگذاری انشعاب برق هستند.

هزینه سالیانه 20 میلیارد تومان برای اصلاح شبکه های برق فرسوده

وی اضافه کرد: بخش عمده ای از پروژه های توسعه ای قابل پیش بینی نیست و متناسب با تقاضای مشترک است و اگر احتیاج به شبکه باشد احداث خواهد شد.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، برای اصلاح شبکه های قدیمی و فرسوده در طول سال 20 میلیارد تومان اعتبار صرف می گردد.

مرادی مجد بیان داشت: بخش دیگری از اقدامات ما برق رسانی به روستاها اعم از پنج روستا در سرپل ذهاب، 10 روستا در ثلاث باباجانی، دو روستا در ماهیدشت، یک روستا در کرمانشاه و یک روستا در کنگاور است.

وی گفت: تداوم زلزله در شهرستان های زلزله زده باعث شده مردم نتوانند در منزل خود سکونت یابند و همچنان زیر چادر و شب ها در کانکس به سر ببرند البته سال گذشته هم با این مشکل روبرو بودیم که سال جاری شاهد افزایش مصرف برق نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

این مسئول میزان افزایش مصرف را نگران نماینده دانست و اعلام کرد: این روند باعث ایجاد برق گرفتگی و آتش سوزی و آسیب دیدگی شبکه ها می گردد و سبب ایجاد اتصالی در کابل برق و افزایش سوخت ترانس خواهد شد.

مرادی مجد گفت: با توجه به اینکه شرایط مثل سال قبل بحرانی نیست تقاضامی گردد مردم مصرف برق را مدیریت نمایند و به سمت سیستم گرمایشی با سوخت نفت سفید و گاز طبیعی که در داخل شهر برقرار است پیش روند تا شاهد ایجاد حادثه ناشی از برق نیز نباشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 75

به "هزینه سالیانه 20 میلیارد تومان برای اصلاح شبکه های برق فرسوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه سالیانه 20 میلیارد تومان برای اصلاح شبکه های برق فرسوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید