همه اعتبارات میراث فرهنگی اصفهان جذب شده است

به گزارش مجله بیزبینگ، خبرگزاری مهر/ براساس سخنان سرپرست سابق اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، همه اعتبارات میراث فرهنگی اصفهان جذب شده است.

همه اعتبارات میراث فرهنگی اصفهان جذب شده است

علی کامیابی در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: فوت فریدون الهیاری ضایعه بزرگی برای جامعه دانشگاهی و میراث فرهنگی استان اصفهان بود. علیرضا ایزدی به عنوان نماینده وزیر وقت میراث فرهنگی در مراسم حاضر بود و در آنجا به من گفت که جمع بندی وزارتخانه سرپرستی شما در اداره کل میراث فرهنگی است.

وی اضافه کرد: کسی که در رأس هرم اداره کل میراث فرهنگی قرار می گیرد، باید حداقل یکی از تخصص های مرتبط با این وزارت را داشته باشد. از همین رو در برابر قبلی سرپرستی اداره کل میراث فرهنگی مقاومت داشتم، اما در نهایت در شرایط فوق بحرانی این مسئولیت را پذیرفتم. در آن موقع 37 میلیارد اعتبار در حساب های موجود بود و بیش از 300 پروژه در دست داشتیم.

کامیابی ادامه داد: در همین حین دچار بیماری کرونا شدم و 50 روز بستری بودم. اما خوشبختانه 95 درصد اعتبارات جذب شد و از این مشکل اداره کل خلاص شد. در سال گذشته 391 پروژه مرمتی در اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان وجود داشت و تمام اعتبارات آن جذب شد.

سرپرست سابق اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان گفت: به من قول دادند که سرپرستی من بیش از دو ماه طول نخواهد کشید، اما این فرایند طولانی تر شد و در نهایت وزیر میراث فرهنگی حکم مدیرکل نو اصفهان را زدند. علیرضا ایزدی نیز از نیروی های قوی است و ایشان بر یکی از فعالیت های اصلی اداره کل تخصص و احاطه کامل دارند.

منبع: همگردی
انتشار: 5 فروردین 1401 بروزرسانی: 5 فروردین 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2025

به "همه اعتبارات میراث فرهنگی اصفهان جذب شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه اعتبارات میراث فرهنگی اصفهان جذب شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید