هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ، شکست نزدیک برابر بحرین

به گزارش مجله بیزبینگ، تیم ملی هندبال ایران در دومین دیدار خود در رقابت های انتخابی المپیک 2020 در قطر با نتیجه 26 بر 29 برابر بحرین باخت.

هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ، شکست نزدیک برابر بحرین

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی هندبال ایران در دومین دیدار خود در بازی های قهرمانی آسیا و مرحله نخست مسابقات انتخابی المپیک 2020 برابر بحرین به میدان رفت و با نتیجه 29 بر 26 بازنده شد.

شاگردان علیرضا حبیبی در نیمه اول با وجود این که بازی پایاپایی با حریف داشتند، با شکست 15 بر 13 به رختکن رفتند. در نیمه دوم بحرینی ها اختلاف امتیاز را به عدد 3 رساندند، اما هندبالیست های ایران در دقیقه 49 بازی را به تساوی کشاندند. این دیدار در نهایت با رجحان بحرینی ها به سرانجام رسید تا هندبال هم به سرنوشت فوتبال دچار و مغلوب بحرین گردد.

تیم ملی ایران در نخستین گام برابر کره جنوبی با نتیجه 28 بر 27 به پیروزی رسید. کویت آخرین حریف ایران در دور نخست این مسابقات خواهد بود. این دیدار روز سه شنبه، 30 مهر از ساعت 18:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد.

میلاد قلندری، محمدعلی قاسمی، جلال کیانی، شاهو نصرتی، وحید مسعودی، مهرداد صمصامی، الله کرم استکی، افشین صادقی، مهران حسینی، شهاب صادق زاده، مجتبی حیدرپور، امین کاظمی، محمدامین فرهادی، سلامان بربط، مجتبی کرمیان، علی رحیمی، محمد سیاوشی و محسن باباصفری ترکیب تیم اعزامی ایران به قطر را تشکیل می دهند.

علیرضا حبیبی به عنوان سرمربی، رسول دهقان مربی، مهدی اخوان سرپرست و مرتضی ازقندی به عنوان پزشک تیم را همراهی می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 479

به "هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ، شکست نزدیک برابر بحرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک ، شکست نزدیک برابر بحرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید