واگذاری امور به بخش خصوصی دنبال می گردد

به گزارش مجله بیزبینگ، باشگاه گردشگری تفریحآتی، امروز یکشنبه 21 مهر 98 در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افتتاح شد.

واگذاری امور به بخش خصوصی دنبال می گردد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، این باشگاه گردشگری در محل شرکت مادرتخصصی ایران گردی و دنیا گردی به همت بخش خصوصی و با حضور محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، به طور رسمی شروع به کار کرد.

محمد خیاطیان در مراسم افتتاحیه این باشگاه گردشگری با اشاره به اهمیت توسعه و رونق گردشگری خواهان تقویت برنامه ریزی ها و ارائه راهکارهای جدید در این حوزه شد.

او سپس به شرکت مادر تخصصی ایران گردی و دنیا گردی اشاره نمود و گفت: شرکت مادر تخصصی ایران گردی و دنیا گردی یک شرکت بسیار خوب با اساسنامه کامل و مناسب است و می تواند یک بازوی اجرایی برای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باشد.

او اضافه کرد: بخشی از کارهای حاکمیتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را باید به وسیله شرکت ها دنبال کرد و در این میان شرکت مادر تخصصی ایران گردی و دنیا گردی یک ظرفیت مهم به حساب می آید.

خیاطیان به مدیریت این شرکت اشاره نمود و اضافه کرد: در مدت مدیریت آقای نیکزاد کوشش های بسیار خوبی را شاهد بودیم و اتفاقات و اقدامات بسیار خوبی روی داده است و تحولی در این مجموعه ایجاد شده است و پیگیری و اهتمام برای انجام کارها دارد.

خیاطیان ادامه داد: سابقه و صندلی شرکت مادرتخصصی ایران گردی و دنیا گردی را همه افراد می دانند، این شرکت یک شرکت مهمی است که نقش تاثیرگذاری دارد. مجموعه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این آمادگی را دارد تا وظایفی را که امکان واگذاری دارد، واگذار کند و بخش هایی از امور از سوی شرکت های تابعه اجرایی گردد.

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: واگذاری و سپردن کارها به بخش خصوصی و پیگیری و اجرای امور از سوی شرکت ها یکی از موضوعاتی است که از سوی این وزارتخانه دنبال می گردد و آمادگی لازم برای واگذاری امور به بخش خصوصی را داریم.

در این مراسم همچنین حکم خشایار نیکزاد به عنوان مدیرعامل شرکت مادرتخصصی شرکت ایران گردی و دنیا گردی که به امضای دکتر علی اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رسیده است، از سوی محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت این وزارت به نیکزاد ابلاغ شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 455

به "واگذاری امور به بخش خصوصی دنبال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واگذاری امور به بخش خصوصی دنبال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید