شرایط کلی دورریزها و بازار وسایل دست دوم نمایانگر شرایط مالی یک کشور؟! باورتان می گردد این مبلمان ها و وسایل خانه را دور ریخته اند؟!

به گزارش مجله بیزبینگ، چند وقت پیش داشتم پیش خودم فکر می کردم که از روی دورریز مردم یا کالاهای موجود در سمساری ها می گردد تا حدی به شرایط مالی مردم پی برد.

شرایط کلی دورریزها و بازار وسایل دست دوم نمایانگر شرایط مالی یک کشور؟! باورتان می گردد این مبلمان ها و وسایل خانه را دور ریخته اند؟!

ما الان در شرایطی هستیم که هیچ کس دوست ندارد، وسیله ای که هنوز به نوعی برایش کار می نماید را دور بریزد. خیلی وقت است که بازار فروشگاه های مبلمان کساد شده است. در خصوص وسایل الکترونیکی خانگی هم شرایط مشابه است و در مقابل بازار کار تعمیرکاران رونق گرفته. هر چند در موارد قابل توجهی به سبب نبود قطعه، آنها را مردم را ناامید رها می نمایند و نمی توانند وسایل الکترونیکی برند خارجی شان را زنده نمایند.

تقریبا دوره و زمانه تغییر دکوراسیون و هماهنگ کردنش با مد روز هم گذشته است.

به همین دلیل روز به روز حجم دور ریز باارزشی که می تواند یک خانه دیگر را به سر و شکل بیاورد، کاسته می گردد.

اما همه جا این طور نیست. برای مثال هنوز هم در شهری مثل نیویورک، کالاهای دست دوم تصادفی بسیار خوبی پیدا می گردد.

در سال 2019 یک زوج اهل بروکلین یک اکانت اینستاگرام درست کردند که کارکردش این بود که به مردم اطلاع بدهد که چه وسایل باارزشی در گوشه خیابان رها شده اند.

با هم بعضی از کالاهایی را که به تازگی در این اکانت در خصوصشان اطلاع رسانی شده، مرور می کنیم.

شما چه فکر می کنید. آیا پیش آمده که تا حالا وسیله دست دومی خریده باشید که هنوز که هنوز است از داشتنش شاد باشید؟!

فرنگی ها می گویند که زباله یک نفر می تواند گنج شخص دیگری باشد. امیدواریم همه مان عاقلانه خریدن و واگذار کردن کالاها و اجناس را بیاموزیم!

منبع: یک پزشک
انتشار: 15 خرداد 1401 بروزرسانی: 15 خرداد 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2081

به "شرایط کلی دورریزها و بازار وسایل دست دوم نمایانگر شرایط مالی یک کشور؟! باورتان می گردد این مبلمان ها و وسایل خانه را دور ریخته اند؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط کلی دورریزها و بازار وسایل دست دوم نمایانگر شرایط مالی یک کشور؟! باورتان می گردد این مبلمان ها و وسایل خانه را دور ریخته اند؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید