وینفرد شفر: هیچ نگرانی بابت دربی ندارم، در آینده می گویید شفر چه تیمی ساخته است

به گزارش مجله بیزبینگ، وینفرد شفر، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت که نگرانی بابت دیدار با پرسپولیس ندارد.

وینفرد شفر: هیچ نگرانی بابت دربی ندارم، در آینده می گویید شفر چه تیمی ساخته است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، وینفرد شفر در حاشیه تمرین امروز (سه شنبه) تیم فوتبال استقلال درباره دیدار روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس گفت: خیلی خوشحالم که می توانیم دربی را برگزار کنیم. در تمرینات روی این بازی کار می کنیم و آماده می شویم تا بازی خوبی داشته باشیم، شاید هم بتوانیم ببریم. تعیین است که بازی راحتی نداریم، ولی هدف مان این است که بازی را ببریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: همیشه سعی می کنم که به اندازه کافی تیمم را آماده کنم. ما امروز و فردا هم تمرین می کنیم تا ببینیم شرایط چگونه می گردد.

شفر درباره این موضوع که در آستانه دربی از باشگاه اولتیماتوم گرفته است یا نه، گفت: من مربی ای هستم که هیچ وقت نمی ترسم. همینطور که هیچ نگرانی بابت بازی با السد نداشتم، هیچ نگرانی هم بابت دربی ندارم. 50 هزار تماشاگر در استادیوم ما را حمایت می نمایند و باید بجنگیم و عملکرد خوبی داشته باشیم و همه با 100 درصد توان کوشش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که وریا غفوری سال گذشته دفاع راست و یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود اما سال جاری فقط یک بازی در دفاع راست به میدان رفت و بهتر نیست در این پست بازی کند، مطرح نمود: وریا در بازی با ذوب آهن به عنوان وینگر گل زد و به تیم ملی هم دعوت شد. در اردوی آخری هم که در تیم ملی حضور داشت زمانی که برگشت مریض بود و نتوانست چند روز تمرین کند و الان شرایط خوبی دارد و آماده است.

شفر درباره آمادگی فرشید باقری توضیح داد: فرشید هم مریض گردیده و باید ببینیم تا فردا شرایطش به چه صورت می گردد.

وی درباره این موضوع که پرسپولیسی ها برای دربی کری می خوانند، گفت: فکر می کنید یک مربی چه باید بگوید؟ نمی تواند به بازیکنش بگوید ما نمی بریم. ما هم مثل آنها همان صحبت را می کنیم، ما هم می خواهیم ببریم و امیدوارم در خاتمه تیم برنده ما باشیم. دو بازی آخر هر دو یک بر صفر شد و هر دو بازی بسیار خوبی بود.

شفر درباره این موضوع که پرسپولیسی از صندلی دو تیم در جدول صحبت کردند و گفتند استقلال یازدهم جدول است و پرسپولیس دوم، گفت: بله خوب است و به آنها تبریک می گویم.

سرمربی استقلال درباره فراز و نشیب های این تیم در این فصل گفت: بازیکنان جدیدی داریم و آنها باید در تیم خودشان را در صندلی جدید پیدا نمایند. مثال می زنم منچسترسیتی دو سال با مربی جدید سوم و چهارم شد و بورسیا دورتموند همینطور. ما هم احتیاج به زمان داریم، 6-7 بازیکن جدید داریم و نمی توانیم در 3-4 هفته نتیجه خوب بگیریم و باید کار کنیم. من 2 سال قرارداد دارم و در این 2 سال می خواهم بازیکنان جوان را آرام آرام به تیم اضافه کنم. طبیعی است که ما می خواهیم در دربی برنده باشیم و همه کوشش ما در این بازی همین است. ما نمی توانیم با 6 بازیکن جوان بازی کنیم و یک ترکیب باتجربه و جوان می خواهیم. همه می خواهند که تیم جدیدی بسازم برای آینده و باید ببینم شرایط به چه صورت است.

شفر درباره این موضوع که از ابتدای فصل گفته که نبود بازیکنانی مثل ابراهیمی، حسینی، تیام و... به استقلال ضربه زده است و چقدر فرصت می خواهد که استقلال با بازیکنان خارجی و جدیدش شرایط گذشته اش را پیدا کند گفت: این اولین بار نیست که من با بازیکنان جدید تیم جدیدی می سازم. ما 2 راه داریم، می توانیم تمام بازیکنان جوان را در همه بازی ها به داخل زمین بفرستیم و بعد از 5-6 بازی در مسیر افت قرار بگیرند. آنها باید قدم به قدم در مسابقات قرار بگیرند. من می دانم که چه کار باید انجام دهم. در کارلسروهه با اولیور کان و چند بازیکن دیگر همین کار را انجام دادم و همه بعد از 2 سال بازیکنان خوبی شدند.

وی ادامه داد: چیزی که احتیاج داریم زمان است. الان تیام در عجمان بازی می نماید و یک گل زده است و خیلی خوب بازی نمی نماید، شاید این اطلاعات جدیدی باشد که شما نشنیده باشید. زمانی که ما استعدادهایی مثل رضا آذری، صیادمنش و سجاد آقایی داریم باید قدم به قدم وارد تیم شوند. یک ساعت و نیم ساعت بازی نمایند و شاید هم بعدا تمام زمان بازی نمایند. من باید تیم را آماده کنم، می دانم چه کار باید انجام دهم و بهترین کار برای استقلال و طرفداران را می خواهم انجام دهم. بعدا می گوییم همان تیمی است که صحبت آن را می کردیم. صیادمنش و آقایی به خاطر آن اتفاقی که افتاد 3 هفته بیرون بودند. در آن 3 هفته بازیکنان جوانمان را نداشتیم و می خواهیم برای تیم اصلی مان آماده شان کنیم. در آینده خودتان می گویید که شفر چه تیمی ساخته است.

شفر درباره این موضوع که طرفداران استقلال در دربی فقط برد می خواهند گفت: این حرف درست نیست. طرفداران استقلال این را می دانند که باید صبر نمایند. ما تیم جدیدی را می سازیم و بازیکنان خوبی هم داریم و این بازیکنان باید بیایند در قالب کار تیمی و ما روی این موضوع کار می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره این موضوع که طرفداران این تیم به علیرضا منصوریان هم که بسیار علاقه داشتند فرصت ندادند و خواهان جدایی او شدند، گفت: من چه چیزی می توانم در این باره به شما بگویم؟ این صحبت هم درست نیست. باور کنید که ما بهترین طرفداران آسیا را داریم. شاید ما حدود 20 میلیون طرفدار در ایران داشته باشیم و شاید 5 نفر تماس بگیرند و بگویند که ما صبر نمی کنیم. طرفداران استقلال می دانند که کوشش می کنیم و با صددرصد توانمان در زمین ظاهر می شویم.

وی درباره پیش بینی اش از دیدار دربی توضیح داد: امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم و صددرصد کوششمان را انجام می دهیم تا بازی را ببریم.

شفر در پاسخ به این سوال که توانسته با توجه به اینکه استقلال تغییرات زیادی داشته توانسته است ترکیب را بشناسد، گفت: تقریبا ترکیب را می دانم ولی روی یکی دو پست باید امروز و فردا را تمرین کنیم تا ببینیم چه می گردد. در بازی قبلی هم مرتضی تبریزی به عنوان مهاجم وسط بازی کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه یکی از رسانه نوشته او آلزایمر دارد، گفت: شما اصلا می دانید آلزایمر چیست؟ احترام بگذارید و دیگر تمامش کنید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 15

به "وینفرد شفر: هیچ نگرانی بابت دربی ندارم، در آینده می گویید شفر چه تیمی ساخته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وینفرد شفر: هیچ نگرانی بابت دربی ندارم، در آینده می گویید شفر چه تیمی ساخته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید