انتها کار بانوان سابر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش مجله بیزبینگ، سه نماینده بانوی سابریست ایران با قبول شکست برابر حریفان خود در مرحله یک سی و دوم نهایی به کوشش خود در مسابقات قهرمانی شمشیربازی آسیا سرانجام دادند.

انتها کار بانوان سابر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا

از سفر با تور سریلانکا عید به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، شمشیربازی ایران در رقابت های قهرمانی آسیا با چهار نماینده نجمه سازنچیان،کیانا باقرزاده، فائزه رفیعی و پریماه برزگر در بخش سابر بانوان شرکت کرد که سه نماینده از چهار نماینده بانوی ایرانی پیروز شدند تا مرحله یک سی و دوم نهایی بالا رفته و با قبول شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت ها کنار رفتند.

در ابتدای راه کیانا باقرزاده با 2 پیروزی، پریماه برزگر با 2 پیروزی، نجمه سازنچیان با یک برد و فائزه رفیعی با چهار برد مقابل حریفان خود به مرحله یک شصت و چهارم راه پیدا کردند که در این مرحله هم باقرزاده با شکست حریف تایلندی خود به مرحله یک سی و دوم راه پیدا کرد. سازنچیان به مصاف حریفی از چین تایپه رفت و با شکست این شمشیرباز به مرحله یک سی و دوم صعود کرد. فائزه رفیعی نیز به دلیل چهار پیروزی در این مرحله استراحت کرد و پریماه برزگر با شکست مقابل حریفی از چین تایپه حذف شد.

در مرحله یک سی و دوم فائزه رفیعی در مقابل شمشیرباز هندی بازنده شد و به مرحله یک شانزدهم صعود نکرد. نجمه سازنچیان نیز مقابل حریف کره ای خود بازنده شد و از صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی بازماند. کیانا باقرزاده سومین بانوی سابریست ایران در این رقابت ها هم نتیجه را به شمشیربازی از کشور ژاپن واگذار کرد و به مرحله بعدی راه پیدا نکرد.

به این ترتیب سابر بانوان ایرانی با صعود سه نماینده به مرحله یک سی و دوم نهایی و شکست مقابل حریفان رنکینگ دار و با تجربه به کار خود در این رقابت ها خاتمه داد.

مسابقات قهرمانی شمشیربازی آسیا از تاریخ 25 تا 30خردادماه به میزبانی هنگ کنگ در حال برگزاری است.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 670

به "انتها کار بانوان سابر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها کار بانوان سابر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید