پکن به برگزاری نشست برجام با حضور آمریکا یاری می نماید

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رادیو چین، هوا چون اینگ سخنگوی وزارت امور خارجه چین در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی در خصوص بازگشت به برجام گفت: ما فعالانه برای برگزاری نشستی بین المللی در خصوص برجام با حضور همه طرف ها و همچنین آمریکا یاری خواهیم کرد.

پکن به برگزاری نشست برجام با حضور آمریکا یاری می نماید

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

وی در ادامه گفت: بازگشت هر چه زودتر و بدون پیش شرط آمریکا به برجام کلید خروج از بن بست کنونی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که این کشور دعوت اتحادیه اروپا برای انجام مذاکرات درباره موضوع هسته ای ایران با مشارکت طرف های ذیربط از جمله ایران را پذیرفته است.

هوا چون اینگ در واکنش به این موضع آمریکا گفت: پیشبرد فرایند بازگشت برجام به جهت صحیح اکنون با یک فرصت نادر روبرو است. چین معتقد است که بازگشت هر چه زودتر و بدون پیش شرط آمریکا به توافق همه جانبه مساله هسته ای ایران کلید خروج از بن بست فعلی است. ما برای دستیابی به نقشه اجرایی برجام از سوی ایران و آمریکا با طرف های دیگر ارتباطات نزدیک خود را حفظ می کنیم. چین از همه طرف ها می خواهد برای پیشبرد جریان حل مساله هسته ای ایران به وسیله گفتگوی دیپلماتیک از خود تمایل نشان دهند.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین افزود: ما همچنین از طرف های مربوطه درخواست می کنیم با اجرای سریع تفاهمات حاصل شده در اجلاس وزرای خارجه مساله هسته ای ایران در دسامبر سال گذشته، برای بازگشت برجام به مدار درست کوشش نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1536

به "پکن به برگزاری نشست برجام با حضور آمریکا یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پکن به برگزاری نشست برجام با حضور آمریکا یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید