چیزی که آمریکا ما را با آن می ترساند، توخالی است

به گزارش مجله بیزبینگ، نایب رئیس مجلس با بیان اینکه آن چیزی که آمریکا ما را با آن می ترساند، توخالی است، گفت: کاندیدا های ریاست جمهوری آمریکا نماد بی ادبی در عالم هستند.

چیزی که آمریکا ما را با آن می ترساند، توخالی است

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، سیّد امیرحسین قاضی زاده هاشمی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، عصر امروز (سه شنبه 6 آبان) در اختتامیه همایش افول آمریکا؛ فرایند گذشته و تحولات آینده که با همکاری دانشگاه جامع امام حسین (ع) و دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار گردید، با اشاره به جنایت های آمریکا در طول تاریخ و گسست های اجتماعی و اخلاقی و بی عدالتی ها در ایالات متحده آمریکا گفت: بر اساس سنت های الهی چنین جامعه ای پایدار نخواهد ماند.

وی اضافه کرد: وقتی مبنای یک جامعه و نظام، ارزشی و توحیدی نباشد، حتماً سقوط خواهد نمود و سقوط آن هم بسیار ویران گر خواهد بود، چرا که وقتی ثروت و قدرت در مرکزیتی جمع شده باشد، وقتی که فروبپاشد، مثل کشتی بزرگی که در دریا غرق می گردد، اطرافیان خود را هم دچار مشکل می نماید.

نایب رییس مجلس، دو کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا را سنبل این کشور دانست و گفت: وقتی به قواره، دانش و ادب بایدن و ترامپ نگاه می کنیم، می بینیم که چیزی برای عرضه ندارند.

وی اضافه کرد: یکی از آن ها، کاسب لات و دیگری سیاستمداری است که در زندگی خود و خانواده اش هیچ نگاهی به مردم دیده نمی گردد. در واقع طبقه ای ممتاز شکل گرفته که قدرت را بین خود پاسکاری می نمایند و مردم تماشاچی هستند.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه رهبران آمریکا و کاندیدا های ریاست جمهوری این کشور، مظهر بی ادبی در عالم هستند، گفت: در گذشته، چهره های، چون لینکلن و حتی آیزنهاور وجود داشت که با اینکه ظالم بودند، اما دارای شخصیتی در تراز اداره دنیا بودند، اما امروز کسانی آمده اند که از ابتدائیات یک انسان متعادل برخوردار نیستند، آن هم در اوج پختگی با تجربه زیاد، نه اینکه در سن جوانی که بگوییم این نحوه حرف زدن، ناشی از احساسات جوانی است.

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه آن چیزی که ما را با آن می ترسانند، توخالی است، گفت: این خودباوری باید در ملت ها ایجاد گردد. بسیاری از ملل دنیا پرچمدار هستند و قیام ملت ها باعث خواهد شد چیزی از نام ایالات متحده آمریکا باقی نماند و این به زودی رخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1312

به "چیزی که آمریکا ما را با آن می ترساند، توخالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیزی که آمریکا ما را با آن می ترساند، توخالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید