کاهش دعاوی حقوقی گردشگران با انجام طرح پژوهشی

به گزارش مجله بیزبینگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در دیدار با اعضای کمیسیون رسیدگی به شکایات گردشگری گفت: آسیب شناسی از شکایات گردشگران در قالب یک طرح پژوهشی و مطالعاتی می تواند دعاوی حقوقی بین مسافران و دفاتر خدمات مسافرتی را کاهش دهد.

کاهش دعاوی حقوقی گردشگران با انجام طرح پژوهشی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران در پاسخ به درخواست اعضای کمیسیون رسیدگی به شکایات گردشگران مبنی بر اصلاح و بروزرسانی تعدادی از بندهای آئین نامه که موجب تسهیل روند رسیدگی به شکایات می گردد گفت: موارد مطرح گردیده در آئین نامه به معاونت گردشگری کشور منعکس خواهد شد تا در صورت تایید برای اصلاح به هیئت وزیران برده گردد.

بزرگ نیا گفت: رسیدگی به شکایات گردشگران توسط نمایندگان صنفی موجب صحت و دقت بالای آرای صادر گردیده است که در نهایت این امر افزایش اعتماد عمومی گردشگران به صنعت گردشگری کشور را در پی دارد.

شهرام علیمحمدی معاون گردشگری استان تهران نیز در حاشیه این جلسه با اعلام این که نگاه پیشگیرانه، بروز مسائل برای گردشگران و دفاتر خدمات مسافرتی را به حداقل می رساند اضافه نمود: مشاوره حضوری و تلفنی کارشناسان انجمن دفاتر خدمات مسافرتی با گردشگران می تواند پیشنهاد اجرایی و عملیاتی در این خصوص باشد.

علیمحمدی اضافه نمود: برای تحقق دولت الکترونیک و کاهش مراجعات حضوری مراجعین، ثبت شکایات گردشگران با مشارکت انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی در آینده نزدیک به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1

به "کاهش دعاوی حقوقی گردشگران با انجام طرح پژوهشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش دعاوی حقوقی گردشگران با انجام طرح پژوهشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید