کرونا در یک استان جدید قربانی گرفت ، اینفوگرافی آخرین آمار رسمی کرونا

به گزارش مجله بیزبینگ، سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان کرد، تا به امروز پنج نفر در استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که یک نفر از آنها فوت نموده است.

کرونا در یک استان جدید قربانی گرفت ، اینفوگرافی آخرین آمار رسمی کرونا

به گزارش خبرنگاران، سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت، تا به امروز پنج نفر در استان به بیماری کرونا مبتلا شده اند که یک نفر از آنها فوت نموده است.

دکتر محمدابراهیم صبور عصر یکشنبه یازدهم اسفند در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: چهار نفر از کسانی که در استان کرمانشاه به بیماری کرونا مبتلا شده اند شرایط خوبی دارند و فرایند بهبودی آنها در حال طی شدن است.

وی اضافه نمود: یک نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان کرمانشاه به دلیل ابتلا به بیماری زمینه ای جان خود را از دست داده است.

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان نمود: علاوه بر این آمار، 46 نفر بیمار مشکوک به کرونا هم اکنون در بیمارستان های استان بستری هستند که تا به امروز آزمایش آنها مثبت اعلام نشده است.

آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور 978 نفر است که 175 نفر ظرف روزهای گذشته بهبود یافته و 54 نفر هم فوت نموده اند.

  • اینفوگرافی آمار رسمی کرونا در ایران در تاریخ (1398/12/11) را ببینید:
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 848

به "کرونا در یک استان جدید قربانی گرفت ، اینفوگرافی آخرین آمار رسمی کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در یک استان جدید قربانی گرفت ، اینفوگرافی آخرین آمار رسمی کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید