25 مرکز استان در شرایط هشدار 3 ، تعطیلی همه مشاغل به جز سطح یک

به گزارش مجله بیزبینگ، سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، گفت: تمامی کلانشهر ها و همچنین برخی شهرها، در شرایط محدودیت های شدید قرار دارند.

25 مرکز استان در شرایط هشدار 3 ، تعطیلی همه مشاغل به جز سطح یک

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، علیرضا رئیسی، در حاشیه نشست مشترک قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در جمع خبرنگاران، اضافه کرد: 25 مرکز استان در سطح هشدار 3 یعنی شرایط قرمز قرار دارند که تمامی این مراکز استان ها شامل محدودیت های کرونایی می شود.

وی اضافه کرد: تمامی کلانشهر ها و همچنین برخی شهر ها مانند پایتخت، مشهد، اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، خوزستان و اهواز شامل محدودیت های شدید می شوند.

رئیسی گفت: منظور از محدودیت های شدید یعنی اینکه تمامی مشاغل در این شهر ها و استان هایی که گفته شد تعطیل می شوند به جز مشاغل سطح یک.

رئیسی با اشاره به اینکه چه مشاغلی شامل سطح یک هستند، اضافه کرد: مشاغل سطح یک مربوط به تأمین مایحتاج ضروری مردم می شود و همچنین مواردی از جمله خدمات رسانی امداد و نجات، درمان، مشاغل مربوط به سلامت و فروشگاه های زنجیره ای مواد غذایی است. همچنین در ادارات تنها یک سوم کارکنان باید حضور داشته باشند.

وی با اشاره به موضوع تردد ها در 25 استان و یا شهر هایی که شرایط قرمز دارند، گفت: در سطح هشدار سه تردد در بین شهر ها ممنوع است یعنی پلاک های بومی اجازه خروج از شهر های میزبان خود را ندارند و پلاک های غیربومی هم اجازه ورود به این شهر ها را ندارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1351

به "25 مرکز استان در شرایط هشدار 3 ، تعطیلی همه مشاغل به جز سطح یک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 مرکز استان در شرایط هشدار 3 ، تعطیلی همه مشاغل به جز سطح یک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید