احوالپرسی قالیباف با باغبان های فضای سبز مجلس

به گزارش مجله بیزبینگ، خبرگزاری خبرنگاران- رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به احوالپرسی خود با باغبان های فضای سبز مجلس گفت: روز درختکاری را به همۀ کسانی که دستانشان برای کاشت گیاهان و درختان و فضای سبز، پینه بسته، تبریک می گویم.

احوالپرسی قالیباف با باغبان های فضای سبز مجلس

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، محمدباقر قالیباف در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

در حاشیۀ مراسم روز درختکاری فرصتی دست داد تا با باغبان های عزیز و زحمتکش فضای سبز مجلس هم احوالپرسی کنم. ان شاءالله بتوانیم با کاهش تبعیض ها و تقویت معیشتی همۀ افراد زحمتکش به خصوص کسانی که با خدمت به طبیعت، عوامل اصلی پیشرفت و آبادانی کشورمان هستند، بخشی از زحمات این عزیزان و بزرگواران را جبران کنیم و همچون تصویب ممنوعیت صید ترال در این مجلس که هم به نفع معیشت صیادان بومی و هم به نفع زیست بوم دریا بود، قانون گذاری دوستدار محیط زیست را در اولویت بدانیم.

روز درختکاری را به همۀ کسانی که از محیط زیست ما محافظت می نمایند و همۀ آنهایی که دستانشان برای کاشت و داشت گیاهان و درختان و فضای سبز، پینه بسته است تبریک می گویم. قدردان زحمات همۀ آنها هستیم و می دانیم که بدون کوشش های آنها، محیط پیرامون ما نشاط و خرمی نداشت و چه بسا قابل زیستن نبود.⁣

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 27 مرداد 1400 بروزرسانی: 27 مرداد 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1793

به "احوالپرسی قالیباف با باغبان های فضای سبز مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احوالپرسی قالیباف با باغبان های فضای سبز مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید