استاندار قم: فرایند ابتلا به کرونا در قم صعودی است

به گزارش مجله بیزبینگ، استاندار قم فرایند ابتلا به ویروس کرونا را افزایشی دانست و گفت: فرایند بیماری کرونا در استان قم رو به صعود است و البته فرایند ترخیص از بیمارستان ها هم رو افزایشی شده است.

استاندار قم: فرایند ابتلا به کرونا در قم صعودی است

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، بهرام سرمست گفت: لغو شدن تعطیلی شنبه مختص به قم نبود بلکه برای همه کشور بود و تصمیمات مدیریت بحران بلندمدت نیست بلکه تصمیماتی اقتضایی و لحظه ای است.

مسوولان استان قم بویژه دانشگاه علوم پزشکی استان بارها با هشدار نسبت به صعودی بودن فرایند ابتلا به ویروس کرونا، خواستار رعایت توصیه های بهداشتی و پزشکی به ویژه پایبندی به قرنطینگی خانگی و عدم خروج غیر ضروری از خانه تاکید کرده اند.

طبق آمار رسمی وزارت بهداشت تا ساعت 14 امروز 4 هزار و 747 تن در 31 استان کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که ازاین بین نتیجه آزمایش یکهزار و 234 بیمار در 24 ساعت گذشته مثبت اعلام شده است.

همچنین از قطعی شدن اولین نتیجه آزمایش کرونا در ایران در 30 بهمن ماه تا به امروز 913 بیمار بهبودیافته و 124 تن فوت کرده اند، تهران، قم، گیلان، اصفهان و مرکزی بیشترین آمار مبتلایان به این ویروس در 24 ساعت گذاشته را داشته اند.

در قم تا به امروز دست کم 30 تن جان خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا ازدست داده اند و بیش از یک هزار نفر مبتلا و یا مشکوک به ابتلای به ویروس کرونا در مراکز درمانی این استان بستری هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 859

به "استاندار قم: فرایند ابتلا به کرونا در قم صعودی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار قم: فرایند ابتلا به کرونا در قم صعودی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید