افراد خسارت دیده در ناآرامی های اخیر به فرمانداری ها مراجعه نمایند

به گزارش مجله بیزبینگ، معاون سیاسی استاندار تهران گفت: شهروندانی که اموال آنها در ناآرامی های ناشی از تغییر قیمت بنزین بنزین اموال خصوصی آنها از بین رفته و خسارت آنها محرز و مستدل است، به فرمانداری ها مراجعه نمایند.

افراد خسارت دیده در ناآرامی های اخیر به فرمانداری ها مراجعه نمایند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمد تقی زاده روز سه شنبه اضافه کرد: فرمی از سوی وزارت کشور به فرمانداری ها در مورد ثبت اموال خسارت دیده شهروندان ارسال شده است و بنابراین شهروندان برای اعلام خسارت های ناشی از اغتشاشات اخیر هر چه سریع تر به فرمانداری ها مراجعه نمایند.

وی در مورد میزان خسارت های اموال ملی ناشی از ناآرامی ها در استان تهران ادامه داد: میزان خسارت ها به اموال عمومی از فرمانداران شهرستان ها دریافت شده و برآوردهای اولیه اجرا شده است اما به دلیل نوسانات خسارات در شهرستانهای مختلف تاکنون به جمع بندی نهایی دست نیافته ایم.

معاون سیاسی استاندار تهران با بیان این که در حال پیگیری میزان خسارت های وارده به اموال دولتی و خصوصی هستیم، توضیح داد: خسارت ها بیشتر به اموال دولتی و سازمان های عمومی وارد شده که بعد از جمع آوری میزان خسارت های وارده فهرست آنها را به سازمان مدیریت بحران وزارت کشور ارسال می کنیم و آمار دقیق آن هفته آینده اعلام می گردد.

تقی زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر این که کدام شهرستان بیشترین خسارت را داشته است، گفت: با توجه به بازدیدهایی که از شهرستان های قدس، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، بهارستان و قرچک داشتم، به نظر می رسد شهرستان بهارستان بیشترین خسارت را در اغتشاشات اخیر داشته است.

به گزارش ایرنا، اعتراض ها به اصلاح قیمت بنزین که براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی سران قوا از دقایق اولیه بامداد آدینه 24 آبان به اجرا گذاشته شد، در شهرهای مختلف اشکال متفاوت داشت، در بعضی شهرها این اعتراض ها تنها در حد تجمع بود و در بعضی شهرها با ایجاد ترافیک، آتش زدن خودروها و پمپ بنزین ها، فروشگاه های زنجیره ای، بانک ها و تعرض دیگر اموال عمومی و خصوصی مردم همراه شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 588

به "افراد خسارت دیده در ناآرامی های اخیر به فرمانداری ها مراجعه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افراد خسارت دیده در ناآرامی های اخیر به فرمانداری ها مراجعه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید