افزایش امنیت کار و تخصص کارکنان شرکت گاز

به گزارش مجله بیزبینگ، با هدف ارتقای امنیت کار و سطح تخصص کارکنان و بهره برداران شرکت گاز، ایستگاه آموزش گازرسانی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای ارومیه به بهره برداری رسید.

افزایش امنیت کار و تخصص کارکنان شرکت گاز

به گزارش خبرنگاران، سلیمان پاک سرشت، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر به آذربایجان غربی گفت: این ایستگاه در راستای اجرای تفاهم نامه همکاری بین سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و شرکت ملی گاز ایران که با هدف تأمین نیروی متخصص و حرفه ای شرکت های پیمانکاری شرکت ملی گاز ایران به امضا رسید، راه اندازی شد.

وی ادامه داد: در راستای این تفاهم نامه، استانداردهای آموزشی مورد احتیاج شرکت ملی گاز ایران در سه عنوان امدادگر گاز شهری، ناظر اجرای شبکه های گاز رسانی و مأمور قرائت کنتور گاز توسط سازمان فنی و حرفه ای تدوین شده است و تدوین 45 عنوان استاندارد در مدت زمان پنج ساله اجرای تفاهم نامه در دستورکار قرار می گیرد.

به گفته معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تاکنون 22 کارگاه آموزشی از سوی شرکت گاز ایران در استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، خراسان جنوبی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، کردستان، کرمان، کهگیلیویه و بویر احمد، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان و همدان تجهیز شده است.

ارتقای امنیت کار و تخصص کارکنان هدف ایجاد ایستگاه گازرسانی

پاک سرشت برگزاری آزمون ادواری سنجش مهارت برای 5728 نفر از نیروهای پیمانکاری شاغل در شرکت ملی گاز ایران را بخش دیگری از اقدامات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در همکاری با شرکت ملی گاز ایران در سال 1397 مطرح کرد.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای تربیت نیروی ماهر را سرمایه گذاری بلندمدت دانست و گفت: ارتقای امنیت کار و سطح تخصص کارکنان و نیز بهره برداران شرکت گاز از اهداف راه اندازی ایستگاه گاز رسانی است.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این در پنجم اردیبهشت ماه امسال هم زمان با سفر رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای به استان اردبیل، سایت آموزشی امدادگر گاز شهر و روستایی در مرکز آموزش فنی و حرفه ای تخصصی اردبیل به مرحله بهره برداری رسیده بود و نخستین ایستگاه آموزش گازرسانی نیز در مرکز شماره یک استان البرز، همزمان با هفته ملی مهارت، مرداد ماه سال گذشته افتتاح و بهره برداری شده بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 150

به "افزایش امنیت کار و تخصص کارکنان شرکت گاز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش امنیت کار و تخصص کارکنان شرکت گاز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید