تور ارزان آلمان: اقامت در هتل های حیرت آور آلمان

به گزارش مجله بیزبینگ، هتل های حیرت آور آلمان

آلمان که بزرگ ترین کشور اروپای مرکزی است آنقدر جاذبه های گردشگری دارد که تمامی ندارد. در این کشور می توانید در مقابل دریاچه ای آرام بنشینید و به آب زلال و آبی آن خیره شوید یا می توانید بر روی کوه های زیبای آلپ ماجراجویی کنید و یا با تماشا ساختمان ها و موزه های قدیمی آن به دوران قرون وسطی بروید، در آلمان به هر جاذبه ای که علاقه داشته باشید هتلی هم شکل آن وجود دارد، می خواهیم نگاهی به برخی از هتل های متفاوت آلمان بیندازیم، با الی .گشت همره باشید

تور ارزان آلمان: اقامت در هتل های حیرت آور آلمان

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

هتل رمانتیک مارکوستورم، رتنبورگ

این هتل از زیباترین ساختمان های شهر رتنبورگ است که در قرن 13 ساخته شده و 500 سال است که از آن برای اقامت مسافران استفاده می گردد، با نگاه به معماری زیبای قرون وسطایی این هتل فکر می کنید که انگار در اینجا زمان متوقف شده است، اگر عاشق اقامت در مکان های تاریخی هستید این هتل برترین انتخاب است چون ماندن در این هتل یعنی می خواهید خود را در تاریخ و فرهنگ شهر رتنبورگ غرق کنید.

هتل رادیسون بلو، برلین

شکی نیست که زیباترین قسمت این هتل آکواریوم بسیار بزرگ آن است که در لابی هتل قرار گرفته و 25 متر طول دارد. در هنگام ورود به این هتل اولین چیزی که چشمان شما را خیره می نماید این آکواریوم بزرگ است که با ماهی های زیبای خود جلوه ای تماشایی دارد. به غیر از این آکواریوم که به آکوادم معروف است اتاق های این هتل هم مجلل و بزرگ هستند و فاصله کمی تا جاذبه های گردشگری دارد بطوریکه بیشتر وقت خود را می توانید در گشت و گذار در جاذبه هایی مثل موزه پرگامون برلین و رستوران های اطراف بگذرانید.

هتل قلعه، کلمبرگ

اگر همواره از زیبایی قلعه ها به وجد می آمدید و دوست داشتید که شبی را در یک قلعه بگذرانید این هتل شانس شماست! هتل قلعه در واقع در یک قلعه زیبا و خیره کننده قرن 13 قرار گرفته است و اتاق های آن ترکیب زیبایی از دکورهای تاریخی و ویژگی های مدرن است، هتل قلعه هتلی لوکس است و وقتی داخل آن می روید با تماشا پنجره های شیشه ای اتاق و وان حمام گرداب تعجب خواهید کرد. این هتل فاصله کمی تا زمین گلف دارد و سالن غذاخوری آن پر از وسایل آنتیک مثل اتومبیل وینتاچ کلاسیک و مجسمه های سربازان زره پوش است.

هتل کمپینسکی، برشتس گادن

برای کسانی که عاشق فضاهای باز هستند هیچ هتلی بهتر از هتل کمپینسکی در شهر برشتس گادن نیست، هتل کمپینسکی هتلی بزرگ است که در کوه های آلپ قرار گرفته و کلبه های لوکس آن به شما اجازه می دهد تا در چند قدمی پیست های اسکی به خوابی آرام و عمیق فرو بروید. این هتل برای زمستان محل اقامتی فوق العاده است اما در تابستان هم چمن های سر سبز آن فرصتی مناسب را برای هاکی روی چمن به وجود می آورد، به عنوان یک هتل 5 ستاره غذاخوری ها و امکانات بسیار خوبی دارد.

هتل ماندرین اوریانتال، مونیخ

این هتل در خانه اپرا قرن 19 مونیخ قرار گرفته است و به علت زیبایی و ظرافت خاصش معروف شده، هتل ماندرین در چند قدمی وسایل حمل و نقل عمومی و جاذبه های مهمی مثل قصر مونیخ رزیدنس قرار گرفته است که آن را محل اقامت مناسبی برای کسانی می نماید که عاشق گشت و گذار در شهر هستند.

منبع: touropia.com

منبع: الی گشت
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2043

به "تور ارزان آلمان: اقامت در هتل های حیرت آور آلمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان آلمان: اقامت در هتل های حیرت آور آلمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید