امکان عرضه پلی استیشن 5 پرو در اواخر 2024 وجود دارد

به گزارش مجله بیزبینگ، طبق جدیدترین گزارش های منتشر شده، به نظر می رسد که سونی در اواخر سال 2024 میلادی، کنسول پلی استیشن 5 پرو را عرضه خواهد نمود.

امکان عرضه پلی استیشن 5 پرو در اواخر 2024 وجود دارد

جف گراب (Jeff Grubb)، خبرنگار رسانه Giant Bomb گفت که توانسته است ادعاهایی مبنی بر اینکه سونی در حال کار روی ارتقای میان نسلی برای پلی استیشن 5 است را تأیید کند. او می گوید که عرضه این کنسول میان نسلی جای بحث ندارد و وجود آن را تأیید می نماید:

لازم به ذکر است که DLSS یک ویژگی منحصربه فرد برای کارت های گرافیک انویدیا است. این فناوری در رایانه های شخصی، با استفاده از هوش مصنوعی برای ارتقای وضوح یا همان رزولوشن بازی ها کار نموده و به طور مؤثر به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا به تنظیمات گرافیکی بالاتر و نرخ فریم بهتر در سخت افزارهای ضعیف تر دست یابند.

در اسناد قانونی منتشر شده در تابستان سال جاری، مایکروسافت اظهار داشت که انتظار دارد سونی کنسول های پلی استیشن 5 اسلیم و پرو را در آینده ای نزدیک عرضه کند. پلی استیشن 5 اسلیم در ماه نوامبر عرضه شد. در نهایت گفته شده که سونی میخواهد 25 میلیون کنسول پلی استیشن 5 را در طول سال مالی جاری خود که به مارس 2024 منتهی می گردد عرضه کند. در صورت تحقق این موضوع، رکورد فروش کنسول 25 ساله خود یعنی پلی استیشن 1 را شکسته است. این کنسول 22.6 میلیون واحد در یک دوره 12 ماهه به فروش رساند.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آذر 1402 بروزرسانی: 27 آذر 1402 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2329

به "امکان عرضه پلی استیشن 5 پرو در اواخر 2024 وجود دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان عرضه پلی استیشن 5 پرو در اواخر 2024 وجود دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید