اوجاقی: در فضای کرونایی به دنبال ارتقای علمی ورزشکاران، مربیان و داوران هستیم، تا اطلاع ثانوی هیچ رویدادی در ووشو نداریم

به گزارش مجله بیزبینگ، سرپرست نایب رئیسی فدراسیون ووشو گفت: در شرایط فعلی حدود هشت برنامه را در بستر فضای مجازی در دستور کار داریم و هدف کلی این برنامه ها نیز دانش افزایی و ارتقای علمی مربیان، ورزشکاران و داوران است.

اوجاقی: در فضای کرونایی به دنبال ارتقای علمی ورزشکاران، مربیان و داوران هستیم، تا اطلاع ثانوی هیچ رویدادی در ووشو نداریم

حسین اوجاقی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برگزاری دوره هاى آنلاین تمرین ووشو گفت: صدیقی مدیر آکادمیکی است و اعتقاد دارد در فضای کرونایی که فرصت انجام خیلی کارها وجود ندارد، سطح علمی و فنی ورزشکاران، داوران و مربیان را ارتقا بدهیم. هفت یا هشت دوره توسط فدراسیون ووشو طراحی شده است که یکی از آنها برگزاری دوره آنلاین برای 70 تا 80 ملی پوش دختر و پسر تالو و ساندا در رده های جوانان و بزرگسالان است.

وی توضیح داد: قرار است با توجه به شرایط موجود در این دوره های آنلاین و مجازی توسط کادر فنی تیم های ملی طراحی تمرینات صورت گیرد و متناسب با این دوره ها ورزشکاران بازخوردهای خود را با فدراسیون در میان بگذارند. این کلاس قرار است در روزهای آینده طی بستر یکی از پلتفرم ها در یک زمان تعیین برگزار گردد و این امکان برای همه وجود دارد تا مسائل خود را مطرح نمایند.

سرپرست نایب رئیسی فدراسیون ووشو در خصوص تداوم فعالیت های آنلاین فدراسیون ووشو گفت: در حال حاضر روی دانش افزایی کار خواهیم کرد و دوره های مربیگری، داوری و ارتقای دان در دستور کار فدراسیون قرار گرفته است که در حال طراحی و اجرای آن هستیم. همان طور که عنوان کردم حدود هشت برنامه را در بستر فضای مجازی در دستور کار داریم و هدف کلی این برنامه ها نیز دانش افزایی و ارتقای علمی مربیان، ورزشکاران و داوران است.

اوجاقی درباره برنامه های تیم های ملی و احتمال برگزاری لیگ ووشو در سال آینده گفت: در تقویم فدراسیون جهانی هیچ مسابقه ای به دلیل شیوع ویروس کرونا وجود ندارد و تا اطلاع ثانوی هیچ مسابقه ای در ووشو برگزار نخواهد شد. درباره لیگ نیز با توجه به شرایط بیماری همه چیز در هاله ای از ابهام است و هیچ پیش بینی نمی توان انجام داد. حتی المپیک 2020 جوانان سنگال برای چهار سال به تعویق افتاد و باعث شد به این فکر باشیم که احتمالاً داستان کرونا طولانی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1161

به "اوجاقی: در فضای کرونایی به دنبال ارتقای علمی ورزشکاران، مربیان و داوران هستیم، تا اطلاع ثانوی هیچ رویدادی در ووشو نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوجاقی: در فضای کرونایی به دنبال ارتقای علمی ورزشکاران، مربیان و داوران هستیم، تا اطلاع ثانوی هیچ رویدادی در ووشو نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید