جولان کرونا در تفریح گاه های مرگبار اصفهان

به گزارش مجله بیزبینگ، تفریح مرگ، جمله ای که شاید بهترین توضیح حال روزهای کرونایی مان و جولان این بیماری باشد، اما براستی این روزها مرگ بدنبال تفریح است یا تفریح کنندگان در پی مرگ هستند؟

جولان کرونا در تفریح گاه های مرگبار اصفهان

از سفر با تور لحظه اخرى پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

به گزارش ،شنیدن صدای قهقهه و همهمه بچه ها و بزرگسالان همراه با بوی کباب شامگاهی و دود قلیان در تفرج گاه ها و پارک ها نوای عجیبی نیست اما در دوران کرونایی که شعار در خانه بمانیم یک اصل برای تضمین سلامتی جامعه است گامی تفریح وار بسوی مرگ است.

مرگی که بر اثر ابتلای به ویروس کرونا چند صباحی است نه تنها زندگی اصفهانی ها و ایرانی ها بلکه همه جهانیان را به حاشیه کشانده است.

از ابتدای گسترش شیوع ویروس کرونا بسیاری سازمان های ملی و بین المللی بهداشتی در خانه ماندن را یکی از راهکارهای اساسی برای جلوگیری از نرخ رشد ابتلای به بیماری کووید 19 اعلام کردند، اقدامی که پس از حدود 6 ماه از همه گیری این ویروس برای برخی ها کاری سخت و طاقت فرسا است.

با توجه به قرارگیری در فصل گرم تابستان بسیاری ترجیح می دهند در این فصل بویژه ایام تعطیل و آدینه ها را خارج از خانه سپری نمایند و بدون توجه به هشدارهای بهداشتی در تفرجگاه ها، پارک ها و کنار جاده ها ساعاتی با عنوان تفریح، سرگرمی یا گذارندن وقت حضور داشته باشند.

آمار و ارقام نشان می دهد که پس از گذشت حدود شش ماه از شیوع ویروس کرونا؛ این ویروس همچنان در برخی از استان ها به ویژه استان اصفهان با حرکتی موجی شکل در حال رکوردشکنی های تازه و جولان دادن است.

چنانکه در هفته های اخیر فرایند شیوع آن در کشور صعودی بوده به طوری که رنگ های سفید استان ها و شهرستان ها یکی یکی جای خود را به زرد و سپس قرمز داده و در شرایط هشدار قرار گرفته اند.

افزایش شمار قربانیان کرونا که با افزایش شمار مبتلایان همراه است، حکایت از شیوع هرچه بیشتر این بیماری دارد. به گونه ای که با جهش چشمگیر آمار روزانه مبتلایان به کرونا و نیز رشد نگران نماینده فوتی های این ویروس مرگ بار شرایط برخی از استان های کشور را به حالت قرمز در آورده و مرز هشدار، ترغیب مردم برای پویش در خانه بمانیم و استفاده از ماسک و آگاهی از عواقب جبران ناپذیر ناشی از بی توجهی و عدم استفاده از این پوشش موثر می تواند در جلوگیری از فرایند رو به رشد آمارها نقشی اساسی داشته باشد.

پ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1253

به "جولان کرونا در تفریح گاه های مرگبار اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جولان کرونا در تفریح گاه های مرگبار اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید