خبرنگاران آبرسانی به شهرک گلیان شیروان شروع شد

به گزارش مجله بیزبینگ، بجنورد- خبرنگاران- فرماندار شیروان گفت: عملیات اجرایی خط انتقال و توزیع آب آشامیدنی شهرک گلیان واقع در بخش مرکزی این شهرستان روز یکشنبه شروع شد.

خبرنگاران آبرسانی به شهرک گلیان شیروان شروع شد

امین رضا مرآتی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: اجرای خط انتقال و لوله گذاری طرح مزبور به طول هزار و 700 متر از محل چاه به سمت مخزن ذخیره 500 مترمکعبی صورت می گیرد که اعتبار آن در قالب دیون و یا از محل منابع اقتصادی محدود داخلی شرکت آب و فاضلاب تامین می گردد.

وی گفت: محل حفر چاه آبرسانی قبلا حدس شده بود که در مرحله دوم در شمال شهرک گلیان حفر و تجهیز می گردد که کوشش خواهیم کرد تا تابستان سال آینده کل عملیات آبرسانی به اتمام رسیده و اهالی شهرک از آب شرب بهداشتی برخوردار شوند.

مرآتی با بیان اینکه قبلا 6 میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده بود اما به دلیل کمبود اعتبار پروژه نیمه تمام مانده بود، اضافه نمود: مجموع اعتبار مورد احتیاج برای این طرح 30 میلیارد ریال برآورد شده است.

نماینده عالی دولت در شیروان گفت: در شهرک گلیان واقع در بخش مرکزی این شهرستان، بیش از 100 نفر سکونت دارند که با توجه به اینکه شهرک رو به گسترش است قابلیت اسکان 200 نفر دیگر را نیز دارد و در حال حاضر آب مورد احتیاج آنان با تانکر تامین می گردد.

روستای گلیان از توابع بخش مرکزی در فاصله 23 کیلومتری جنوب شیروان واقع شده است.

هم اینک آب و فاضلاب شیروان 15 هزار و 760 مشترک روستایی و 38 هزار و 747 مشترک شهری دارد.

شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شاقتصادی در 60 کیلومتری شرق بجنورد واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1364

به "خبرنگاران آبرسانی به شهرک گلیان شیروان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آبرسانی به شهرک گلیان شیروان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید