خودکشی قهرمان 23 ساله دوچرخه سواری آمریکا و دنیا

به گزارش مجله بیزبینگ، ورزش آمریکا و دنیا با انتشار خبر خودکشی و مرگ برنده سه طلای رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی دنیا در بهت و حیرت فرورفت.

خودکشی قهرمان 23 ساله دوچرخه سواری آمریکا و دنیا

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، کلی کاتلین علاوه بر ورزش قهرمانی دستی هم در نوازندگی ویلن و دیگر هنرها داشت. او در سه سال اخیر با تیم دوچرخه سواری تعقیبی زنان آمریکا سه بار قهرمان جهان شده و مدال نقره المپیک ریو را به گردن آویخته بود. کاتلین را از بهترین و مستعدترین ورزشکاران رشته دوچرخه سواری می دانستند که در 23 سالگی به زندگی خود سرانجام داد و از جهان رفت.

این ورزشکار جوان در بخش تعقیبی انفرادی هم دو مدال برنز قهرمانی جهان در کارنامه داشت. مارک کاتلین، پدر کلی خبر خودکشی و مرگ او را تایید کرد. عضو تیم ملی دوچرخه سواری آمریکا دانشجوی رشته مهندسی محاسباتی و ریاضی در دانشگاه معتبر استنفورد بود و پیش تر در رشته های ریاضی و چینی درس خوانده بود.

کاتلین ماه گذشته در نشریه و سایت تخصصی دوچرخه سواری آمریکا درباره کوشش برای برقرار کردن تعادل میان فعالیت های ورزشی و دانشگاهی خود نوشته بود. در بخشی از یادداشت او چنین آمده بود: واقعیت این است که بسیاری از وقت ها نمی توانم به همه کارهایم برسم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 126

به "خودکشی قهرمان 23 ساله دوچرخه سواری آمریکا و دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودکشی قهرمان 23 ساله دوچرخه سواری آمریکا و دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید