دومین قسمت خبرنگارانتاک: دلایل افزایش قیمت خودرو در بهار 1401

به گزارش مجله بیزبینگ، به قسمت دوم خبرنگارانتاک خوش آمدید! اگر تا به حال مخاطب خبرنگارانتاک نبوده اید، خوب است بدانید خبرنگارانتاک مجموعه برنامهٔ ویدیویی بلاگ خبرنگاران با موضوع مصاحبه در حوزه های گوناگون است. هر قسمت از خبرنگارانتاک به یکی از سرویس ها و خدمات خبرنگاران اختصاص دارد. در خبرنگارانتاک به گپ و گفت با مختصصان حوزه های گوناگون می پردازیم و رامین محمودی، مدیر بخش خودرو بلاگ خبرنگاران، اجرای این برنامه را به عهده دارد.

دومین قسمت خبرنگارانتاک: دلایل افزایش قیمت خودرو در بهار 1401

در قسمت دوم خبرنگارانک با سه بخش شنیدنی مهمان شما هستیم:

  • نگاهی به افزایش قیمت خودروها در بهار 1401، همراه با آرش راهبر
  • آنالیز حواشی بازار خودرو و آیندهٔ آن با فربد زاوه و مسیح فرزانه
  • نقد و آنالیز فونیکس تیگو 7 پرو در کنار علیرضا محمدزاده و آرش راهبر

در بخش اول خبرنگارانتاک، رامین محمودی و حضور آرش راهبر با هم پیرامون افزایش باورنکردنی قیمت خودرو در بهار 1401 مصاحبه می نمایند. در این بخش بر اساس آمار و ارقام خبرنگاران با هم نگاهی به مقدار افزایش قیمت های خودروهای صفر و کارکردهٔ داخلی، وارداتی و چینی خواهیم انداخت.

به راستی چه اتفاقی در بازار ایران افتاده است؟ اگر به پاسخ این سوال علاقه مند هستید، بخش دوم از قسمت دوم خبرنگارانتاک را از دست ندهید. در این بخش فربد زاوه و مسیح فرزانه دلیل افزایش قیمت ها و منظره بازار آشفتهٔ خودرو را زیر ذره بین خواهند گذاشت.

در بخش سوم خبرنگارانتاک هم علیرضا محمدزاده و آرش راهبر نگاهی به طراحی، امکانات و شرایط فنی فونیکس تیگو 7 پرو می اندازند. فونیکس تیگو 7 پرو در واقع نسل دوم چری تیگو 7 است که فراوری آن اخیراً در مدیران خودرو شروع شده است.

خبرنگارانتاک مجموعه برنامه ای ست که با تماشای قسمت های گوناگون آن می توانید اطلاعات و تخصصی خود را در حوزه های مختلف خرید و فروش افزایش دهید. ما با ارائهٔ دقیق ترین اطلاعات و آمار در خبرنگارانتاک، شما را به قلب بازارهای کشور خواهیم برد.

جدیدترین آگهی های خودرو
منبع: دیوار
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2101

به "دومین قسمت خبرنگارانتاک: دلایل افزایش قیمت خودرو در بهار 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین قسمت خبرنگارانتاک: دلایل افزایش قیمت خودرو در بهار 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید