روز قضاوت در خانه هنر و فرهنگ جمعه نمایش داده می گردد

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران، فیلم کوتاه روز قضاوت به کارگردانی کریم امینی روز سه شنبه 17 آذرماه با حضور کارگردان و عوامل فیلم در مجموعه خانه هنر و فرهنگ جمعه به نمایش گذاشته می گردد و پس از آن عوامل فیلم به سوالات مخاطبان پاسخ می دهند.

روز قضاوت در خانه هنر و فرهنگ جمعه نمایش داده می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

در این فیلم کوتاه که سناریوی آن بر اساس طرحی از کیومرث پوراحمد نوشته شده است بازیگرانی چون تینا پاکروان، مهراب رضایی، آزاده سدیری، فرناز زوفا، سعید روشن، آرمین لشگری، پانیذ مقصودی و فرخنده فرمانی زاده حضور دارند.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: هیچ کتابی را از روی جلدش قضاوت نکن.

کریم امینی کارگردان این فیلم، پیش از این دستیار کارگردان و برنامه ریز کارگردانانی چون فریدون جیرانی، علیرضا امینی، مهدی نادری، مهدی کرم پور، تینا پاکروان، روح الله حجازی، پوریا آذربایجانی و کاوه سجادی حسینی بوده است.

روز قضاوت چندی پیش از میان 1200 فیلمی که از سراسر دنیا برای حضور در بخش اصلی مسابقه بین الملل جشنواره فیلم مونترال اعلام آمادگی کردند، پذیرفته شد و به عنوان نماینده کشورمان در این جشنواره حضور داشت.

خانه هنر و فرهنگ جمعه در کنار برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی مختلف، برنامه نمایش فیلم های تحسین شده ایران و دنیا را به صورت هفتگی در دستور کار خود دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 760

به "روز قضاوت در خانه هنر و فرهنگ جمعه نمایش داده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز قضاوت در خانه هنر و فرهنگ جمعه نمایش داده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید