سرمایه گذاران ایتالیایی برای هرگونه همکاری با ایران آماده اند

به گزارش مجله بیزبینگ، خبرنگاران: مدیر ورود هیئت های تجاری خارجی به کشور با اشاره به اینکه سرمایه گذاران ایتالیایی برای هرگونه همکاری با ایران آمادگی دارند، گفت: ایتالیا از کشورهای دارای برند طراحی و سرمایه گذاری در حوزه صنعتی ماشین آلات است.

سرمایه گذاران ایتالیایی برای هرگونه همکاری با ایران آماده اند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از کرمان، جینو تساری عصر امروز در دیدار سرمایه گذاران ایتالیایی با معاون برنامه ریزی استانداری کرمان، با اشاره به اینکه در برنامه هیئت 8 نفره به ایران، استان کرمان جزو این برنامه ها نبود، اظهار کرد: 6 نفر از این گروه به ایتالیا بازگشتند و دو نفر از این گروه دعوت استان کرمان را پذیرفتند تا با چشمان خود ظرفیت های استان کرمان را مشاهده و درک نمایند.

وی اضافه کرد: در مرحله نخست باید مسائل مورد احتیاج، مهم و تاثیرگذار استان کرمان را بدانیم و با آن ارتباط برقرار کنیم.

هماهنگ نماینده و مدیریت ورود هیئت های سرمایه گذاری خارجی به کشور بااشاره به اینکه برای ورود به بحث سرمایه گذاری مراحل مختلفی احتیاج است، توضیح داد: در مرحله نخست شناخت اهمیت دارد و در برنامه منسجم می توانیم روش های همکاری و پیاده سازی را انجام دهیم و با هم در این زمینه در ارتباط باشیم.

تساری بیان نمود: برنامه گروه ما شامل طیف گسترده ای از خدمات، تخصص ها، دانش ها و انتقال دانش و فناوری است و ایتالیا از کشورهای دارای برند طراحی و سرمایه گذاری در حوزه صنعتی ماشین آلات است.

هماهنگ نماینده و مدیر ورود هیئت های خارجی به کشور با اشاره به اینکه هموطنان من فکر می نمایند که ایران همانند کشورهای افغانستان و عراق است، گفت: با توجه به تبلیغات منفی و تحریم ها علیه ایران به سختی می توانیم آنها را متقاعد کنیم و بتوانیم تصمیم بگیریم.

وی اضافه کرد: شرایط سختی است که بتوان شرکت های بزرگ و دارای صنعت را به ایران بیاوریم و باید زحمات زیادی کشیده شد و همکاری و اطلاعات ارزشمندی را منتقل کنیم.

تساری با بیان اینکه گروه ما برای هرگونه همکاری آمادگی کامل را دارد، توضیح داد: برای همین مسئله آمده ایم تا احتیاجهای استان را شناسایی کنیم و به بهترین شرکت ها معرفی کنیم.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 409

به "سرمایه گذاران ایتالیایی برای هرگونه همکاری با ایران آماده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاران ایتالیایی برای هرگونه همکاری با ایران آماده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید