سفیر روسیه در دمشق: سوریه با وجود جنگ 9ساله قادر به مقابله با کرونا است

به گزارش مجله بیزبینگ، سفیر روسیه در دمشق توضیح داد سوریه بر خلاف بسیاری از کشورهای دیگر می تواند با وجود درگیر بودن با جنگ ویرانگر 9 ساله، چالش وبای کرونا را مهار کند.

سفیر روسیه در دمشق: سوریه با وجود جنگ 9ساله قادر به مقابله با کرونا است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران،الکساندر یویموف سفیر روسیه در مسکو درگفتگو با پایگاه خبری الوطن سوریه خاطر نشان کرد: بر اساس آنچه ما می دانیم، ویروس کرونا به شکل گسترده تا کنون در سوریه شیوع پیدا ننموده و در حال حاضر فقط یک فرد مبتلا وجود دارد که دلیل آن تدابیر و اقدامات موثر و زودهنگامی است که دولت سوریه اتخاذ نموده و سازمان بهداشت جهانی هم بر آن مهر تایید می زند.

وی اضافه نمود: ما معتقدیم که سوریه بر خلاف بسیاری از کشورهای دیگر، قادر است این چالش را با تکیه بر امکانات خود مهار کند، هر چند با جنگ ویرانگری از 9 سال پیش روبرو بوده است، این نشان می دهد که نظام بهداشت سوریه به شکل خوبی فعالیت می نماید و تمام اقدامات و تدابیر لازم از سوی دستگاههای ذیربط اتخاذ شده است.

سفیر روسیه در دمشق گفت تا کنون روسیه هیچ درخواست یاری از سوی طرف سوری دریافت ننموده است و در صورتی که چنین درخواستی به ما برسد، بلافاصله به آن توجه خواهیم کرد و راههای ارائه یاریهایی که ممکن است با توجه به وضع کنونی و روابط محبت آمیز میان دو کشور آنالیز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 907

به "سفیر روسیه در دمشق: سوریه با وجود جنگ 9ساله قادر به مقابله با کرونا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفیر روسیه در دمشق: سوریه با وجود جنگ 9ساله قادر به مقابله با کرونا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید