شرایط تحصیل در نیوبرانزویک

به گزارش مجله بیزبینگ، تحصیل در نیوبرانزویک

استان نیوبرانزویک کانادا از مراکز شهری در اندازه های متوسط از جمله منکتان، فدریکتون و سنت جان برجسته در آموزش عالی، تشکیل شده است.

شرایط تحصیل در نیوبرانزویک

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

آموزش عالی در استان نیو برانزویک تاریخچه ای غنی دارد. اولین دانشگاه انگلیسی زبان کانادا دانشگاه نیوبرانزویک بود و دانشگاه مانت آلیسون اولین دانشگاه در امپراطوی بریتانیا بود که مدرک لیسانسیه را به یک خانم اعطا کرد.

برای دانشجویان بین المللی آینده که آموزشی با کیفیت بالا بدون زحمت و هزینه های زندگی در یک شهر عظیم را می دهند، استان نیوبرانزویک ممکن است گزینه جذابی باشد.

جمعیت: 760,000

جمعیت دانشجویان بین المللی: 3,881 (آمار سال 2014)

شهرهای تحصیلی اصلی: فدریکتون، مونکتون، سنت جان

مزایای تحصیل در نیوبرانزویک

  • تمرکز بین المللی

از آنجایی که تعداد انگلیسی زبانان نیوبرانزویک بیشتر از فرانسوی زبانان است، این استان یک اقلیت فرانسوی زبان برجسته دارد و یک استان به طور رسمی استان دو زبانه است. این استان برای دانشجویان بین المللی فرصت های تحصیلی زیادی را داخل یا خارج از زبان های رسمی کانادا فراهم می نماید. به علاوه، دانشگاه های داخل این استان با همکاری با سایر موسسات دنیا، تمرکز بین المللی خود را حفظ می کنند.

  • مراکز شهری کوچکتر

اگر شهرهای عظیم همانند تورنتو، ونکورر، مونترال یا کلگری مناسب شما نیست، نیوبرانزویک دقیقا مناسب شما خواهد بود، استانی که یک محیط زندگی روستایی بدون زحمت و بدون شلوغی را فراهم می نماید و بدون هزینه های بالای زندگی در کلان شهرهای پرجمعیت را فراهم می نماید.

مهاجرت به نیوبرانزویک بعد از تحصیل

  • برنامه انتخاب استانی نیوبرانزویک (NBPNP) گروه نیروی کار اکسپرس اینتری (طرح استانی نیوبرانزویک)

برنامه انتخاب استانی نیوبرانزویک (NBPNP) گروه نیروی کار اکسپرس اینتری، یک جهت مستقیم برای اخذ اقامت دائم کانادا است که در آن متقاضیان 3 سال قبل از ارائه درخواست خود باید حداقل 12 ماه سابقه کار تخصصی تمام وقت با حقوق (یا معادل پاره وقت آن) را در نیوبرانزویک داشته باشند. یکی از بهترین روش های دسترسی به بازار کار حرفه ای در نیوبرانزویک فارغ التحصیل شدن از یکی از کالج ها یا دانشگاه های این استان و اخذ یک مجوز کار بعد از تحصیل است.

  • برنامه فارغ التحصیلان بین المللی آتلانیتک (طرح مهاجرت به مناطق آتلانیتک کانادا)

برنامه فارغ التحصیلان بین المللی آتلانتیک (AIGP) باعث می گردد، دانشجویان بین المللی که از یکی از موسسات آموزشی واجد شرایط در آتلانتیک کانادا فارغ التحصیل شده اند، بتوانند بدون داشتن یا کسب سابقه کار، برای اخذ اقامت دائم کانادا اپلای کنند. AIGP بخشی از برنامه آزمایشی مهاجرت آتلانتیک (AIPP)، یکی از سرمایه گذاری های جدید مهاجرت کانادا در سال 2017 و بعد آن است.

  • اکسپرس اینتری

داوطلبین مهاجرت به کانادا به وسیله برنامه مهاجرت اکسپرس اینتری که تحصیلات خود را در یکی از مدارس نیوبرانزویک گذارنده اند، به خاطر سطح بالای تحصیلاتشان امتیاز قابل توجهی دریافت می کنند. به علاوه، فارغ التحصیلان بین المللی موسسات آموزشی کانادا سابقه کار در کانادا که یکی از فاکتورهای مهم تحت سیستم اکسپرس اینتری است را دریافت خواهند کرد.

موسسات آموزشی نیوبرانزویک

این موسسات به خاطر اندازه، نزدیکی به مراکز شهری و رویه ثبت نام دانشجویان بین المللی در هیئت دانشجویی خود برجسته هستند.

  • دانشگاه نیوبرانزویک

دانشگاه نیوبرانزویک به عنوان یک دانشگاه معتبر ملی در یک استان رسمی دو زبانی، تاریخچه همکاری با شرکای بین المللی طولانی مدتی را به وسیله پذیرا شدن دانشجویان بین المللی دارد.

دوره های اصلی: شیمی دارویی، منابع محیطی و طبیعی، حقوق، علوم بهداشت، بیولوژی دریا

مکان: فدریکتون، سنت جان

  • دانشگاه مونکتون

در حالیکه فرانسوی زبان دستورالعمل های بیشتر دوره های دانشگاه است، دانشگاه مانکتون پذیرای غیر فرانسوی زبانانی که قصد دارند در حین گذراندن دوره تحصیلی خود تسلط کامل تری به دو زبان بیابند، نیز می باشد.

دوره های اصلی: حقوق، جنگلداری، تغذیه، کارهای اجتماعی، تجارت

مکان: مونکتون

اگر قصد ادامه تحصیل در کانادا را دارید، فرم ارزیابی تحصیلی را تکمیل فرمائید.

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 2 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1045

به "شرایط تحصیل در نیوبرانزویک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط تحصیل در نیوبرانزویک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید