شرکت مستقر در پارک علم و فناوری البرز 170 ماده شیمایی صنعت ساختمان را فراوری می نماید

به گزارش مجله بیزبینگ، یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز با فراوری بیش از 170 ماده شیمایی موردنیاز در صنعت ساختمان توانسته است از خروج میلیون ها دلار ارز از کشور جلوگیری کند.

شرکت مستقر در پارک علم و فناوری البرز 170 ماده شیمایی صنعت ساختمان را فراوری می نماید

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، شرکت مستقر در پارک علم و فناوری البرز توانست بیش از 170 ماده شیمایی مورد احتیاج صنعت ساختمان را فراوری کند.

محصولات فراوری شده در شرکت دانش بنیان صنعتی شامل انواع پلی کربوکسیلات و فوق روان کننده ها است که از خوردگی تجهیزات ساختمانی جلوگیری می نماید. همچنین هاردنر های اپوکسی با قابلیت پخت زیر آب، انواع پوشش های حفاظتی اپوکسی، بتن سنگ، چسب کاشت میلگرد و ... در این شرکت دانش بنیان فراوری می گردد و از خروج میلیون ها دلار ارز از کشور جلوگیری می نماید.

افزودنی های بتن، کفسازی، رنگ ها و پوشش ها، آب بندسازی، نگهداری بتن، کاشی کاری، درزگیری، ترمیم بتن و مقاوم سازی، ثابت سازی، مواد بازدارنده خوردگی روغن، مواد بازدارنده خوردگی آب، هاردنر اپوکسی با قابلیت پخت زیر آب، شتاب دهنده سیستم های پلیمری بدون آب از دیگر محصولات این شرکت است که استاندارد، کیفیت و کارآیی آن از سوی نهاد ها و سازمان مختلف ارزیابی و تضمین شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 خرداد 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1663

به "شرکت مستقر در پارک علم و فناوری البرز 170 ماده شیمایی صنعت ساختمان را فراوری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت مستقر در پارک علم و فناوری البرز 170 ماده شیمایی صنعت ساختمان را فراوری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید