صنعت هوایی با وجود تحریم ها هنوز روی پای خود ایستاده است

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران، سورنا ستاری صبح امروز یکشنبه در مراسم افتتاح رویداد ارائه نیازهای فناورانه تعمیر و نگهداری هواپیما که با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز همکاریهای تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و سازمان هواپیمایی کشور برگزار گردید، گفت: نهضت در نیروی هوایی آغاز شده است و کشوری که روزگاری در این حوزه وابسته بود، امروز صنعتش را پیش می برد.

صنعت هوایی با وجود تحریم ها هنوز روی پای خود ایستاده است

وی با تاکید براینکه فناوری خریدنی نیست بلکه باید آن را آموخت، اعلام کرد: با وجود تحریم ها صنعت هوایی همچنان روی پای خود ایستاده است.

ستاری رعایت استانداردها در حوزه تعمیر و نگهداری هواپیما را از جمله اولویتهای این حوزه برشمرد و تاکید نمود: تا زمانی که به دانش طراحی، تعمیرات و نگهداری وابستگی داشته باشیم هیچ پیشرفتی اتفاق نمی افتد.

معاون علمی فناوری رئیس جمهور گفت: در زمان جنگ تحمیلی، پتانسیل دانشی و فنی در کشور وجود نداشت اما جنگ اداره شد. امروز نیز با وجود تحریم ها در این حوزه هنوز روی پای خود ایستاده ایم و سیستم های راداری و موشکی را با نوآوری و خلاقیت نیروی انسانی در داخل کشور ساخته ایم.

به گزارش خبرنگاران، همزمان با این رویداد 2 روزه نمایشگاه محصولات و خدمات مورد احتیاج تعمیر و نگهداری هواپیما و کارگاه تخصصی در محل صندوق نوآوری و شکوفایی در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 211

به "صنعت هوایی با وجود تحریم ها هنوز روی پای خود ایستاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت هوایی با وجود تحریم ها هنوز روی پای خود ایستاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید