مدارس روستایی و عشایری با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده بازگشایی اند

به گزارش مجله بیزبینگ، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به تشریح اقدامات اجرا شده این سازمان برای ساخت و تجهیز فضا های آموزشی، پرورشی و ورزشی پرداخت.

مدارس روستایی و عشایری با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده بازگشایی اند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، مهراله رخشانی مهر در تشریح اقدامات انجام شده برای آغاز سال تحصیلی جدید بیان نمود: تا انتها 6 ماهه اول سال 8051 کلاس درس را تحویل آموزش و پرورش می دهیم و تا انتها سال هم 6812 کلاس درس دیگر به بهره برداری خواهد رسید که در مجموع 14 هزار و 843 کلاس را شامل می شود.

وی ادامه داد: 411 پروژه تربیتی و ورزشی با زیربنای 300 هزار مترمربع طی امسال تحویل داده خواهد شد که 208پروژه در نیمه اول سال و 203 پروژه در نیمه دوم سال به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور شرح داد: طی 6 ماهه اول سال استان های خراسان رضوی، تهران و سیستان و بلوچستان با بهره برداری از 1306، 761 و 522 کلاس درس بیشترین تعداد کلاس های درس را بهره برداری کردند، در زمینه پروژه های تربیتی و ورزشی هم استان های خراسان رضوی، ایلام و خراسان جنوبی به ترتیب با 71،16 و 13 پروژه بیشترین تعداد پروژه های تحویلی را داشتند.

رخشانی مهر همچنین از استانداردسازی 50 هزار کلاس درس طی سال 99 خبر داد و گفت: در زمینه ساخت مجتمع های آموزشی هم اقدامات قابل توجهی انجام شده است و تا انتها شش ماهه اول سال 27 مجمتع آموزشی قابل بهره برداری هستند.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور درباره اقدامات انجام شده این سازمان با توجه به شیوع کرونا اظهار کرد: از ابتدای امسال 70 میلیارد تومان برای تعمیر و تجهیز سرویس بهداشتی مدارس به سراسر کشور تخصیص یافت.

رخشانی مهر با تاکید بر اینکه کمتر از پنج درصد مدارس سیستم غیراستاندارد گرمایشی دارند، گفت: برای سیستم سرمایشی مدارس هم 90 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که با هدف اصلاح سیستم های سرمایشی مدارس است.

وی بیان نمود: این اعتبار به استان هایی، چون سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان اختصاص یافته است تا ادارات کل استانی تمهیدات لازم برای تامین و تجهیز سیستم های سرمایشی داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی مدارس کشور، رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور اظهار کرد: در مناطق روستایی و سفید که امکان استفاده از زیرساخت های فضای مجازی سخت است مدارس با حفظ پروتکل های بهداشتی برای دانش آموزان آماده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1220

به "مدارس روستایی و عشایری با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده بازگشایی اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدارس روستایی و عشایری با رعایت پروتکل های بهداشتی آماده بازگشایی اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید