مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان: تعاونی توسعه و عمران فرصت خوبی برای واگذاری کارهای مالی به مردم است

به گزارش مجله بیزبینگ، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با تشریح وظایف و اختیارات شرکت های تعاونی توسعه و عمران در کارگروه راهبردی این شرکت تعاونی شرکت کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان: تعاونی توسعه و عمران فرصت خوبی برای واگذاری کارهای مالی به مردم است

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان : در کارگروه راهبردی شرکت تعاونی توسعه و عمران، علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با تشریح وظایف و اختیارات شرکت های تعاونی توسعه و عمران، اضافه نمود: شرکت های تعاونی توسعه و عمران شهرستانی با توجه به حمایت های قانونی و همچنین جمعیت بیش از نیم درصد مردم هر شهر، فرصت بسیار خوبی به جهت واگذاری کارهای مالی هر شهرستان به خود مردم است.

مدیرکل به همین دلیل و به جهت جلب رضایت و تشویق سهامداران و سایر شهروندان، بر اولویت قراردادن برنامه های کوتاه مدت به دلیل زود بازده بودن در کنار برنامه های بلند مدت تاکید نمود.

وی در ادامه با بیان اینکه شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان سیاهکل فرصتی برای توسعه اشتغال و سرمایه گذاری در این شهرستان است، اعلام کرد: دستیابی به این مهم و ایجاد زمینه فعالیت برای شرکت تعاونی توسعه و عمران سیاهکل تنها با حمایت فرمانداری و تعامل مشترک با دیگر دستگاه های اجرایی این شهرستان ممکن می گردد.

در این جلسه صوفی فرماندار سیاهکل با توجه به شیوع ویروس کرونا و مسائل مالی، کوشش بیش از پیش به جهت سپردن کار مردم به خود آنان را جزء وظایف دولت در شهرستان ها دانست و از حمایت همه جانبه دستگاه های اجرایی شهرستان جهت رونق مالی شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان سیاهکل قول مساعد داد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1452

به "مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان: تعاونی توسعه و عمران فرصت خوبی برای واگذاری کارهای مالی به مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان: تعاونی توسعه و عمران فرصت خوبی برای واگذاری کارهای مالی به مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید