مذاکرات عراق برای ساخت مخازن نفت در چین

به گزارش مجله بیزبینگ، احسان عبدالجبار، وزیر نفت عراق در مصاحبه تلفنی با رویترز گفت: عراق در راستای افزایش فروش به آسیا، سرگرم مذاکره با شرکتهای دولتی چین برای ساخت مخازن نفت خام در این کشور است. عراق همچنین درباره برنامه های پیشنهاد شده از سوی پاکستان برای ساخت مخازن نگهداری نفت در این کشور بحث و مذاکره می نماید.

مذاکرات عراق برای ساخت مخازن نفت در چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

وزیر نفت عراق گفت: وزارت نفت عراق میخواهد در راستای منافع کشور در فروش نفت، در بعضی دولتهای دیگر هم تاسیسات ذخیره سازی نفت بسازد.

بر اساس گزارش رویترز، عراق که دومین عضو عظیم اوپک پس از عربستان سعودی است، فراوریش در سه ماهه نخست سال جاری 3.86 میلیون بشکه در روز بوده است. وزیر نفت عراق اعلام نموده فراوری نفت این کشور در ماه میلادی جاری در صورت پایبندی منطقه کردستان به تعهداتش، 3.6 میلیون بشکه در روز خواهد بود. این کشور اعلام نموده بود فراوری روزانه اش در ژانویه را به 3.6 میلیون بشکه در روز محدود خواهد نمود اما بیش از 3.8 میلیون بشکه در روز نفت فراوری کرد. عبدالجبار بدون در نظر دریافت صادرات نفت کردستان، پیش بینی کرد صادرات عراق در فوریه 2.9 میلیون بشکه در روز خواهد بود.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1515

به "مذاکرات عراق برای ساخت مخازن نفت در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکرات عراق برای ساخت مخازن نفت در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید