مشخصات آیونیک 5 لو رفت

به گزارش مجله بیزبینگ، سرانجام مشخصات خودروی جدید الکتریکی هیوندای منتشر شد.

مشخصات آیونیک 5 لو رفت

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پدال، حدس می زنیم نسخه فرست ادیشن این خودرو جزو مجهزترین تریم های آن باشد و از طراحی دو پیشرانه (یک پیشرانه برای هر اکسل) با قدرت ترکیبی 308 اسب بخار سود ببرد. بر پایه اطلاعات لو رفته، این خودروی الکتریکی شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 5.2 ثانیه ای خواهد داشت.

آیونیک 5 فرست ادیشن ظاهراً به باتری 58 کیلووات ساعتی و حداکثر شعاع حرکتی حدود 450 کیلومتری مجهز خواهد بود. این خودرو با باتری بزرگ تر 73 کیلووات ساعتی و برد 550 کیلومتری و همچنین سقف خورشیدی مشابه سوناتا هیبرید نیز در دسترس خواهد بود.

از نظر زمان شارژ باید گفت به لطف سیستم شارژ 800 ولتی، آیونیک 5 قادر به شارژ 80 درصد باتری در 18 دقیقه خواهد بود. این امر به لطف معماری جدید هیوندای برای خودروهای الکتریکی میسر می شود. این معماری همچنین از عملکرد خودرو به لود نیز پشتیبانی خواهد کرد که می توان از انرژی الکتریکی برای وسایل دیگر نیز استفاده کرد. این تکنولوژی می تواند وسایلی همچون تلویزیون 55 اینچ را تا 24 ساعت روشن نگه دارد.

پیش فروش هیوندای آیونیک 5 فرست ادیشن در اتریش تا 31 ژانویه سال آینده ادامه داشته و اولین نمونه ها نیز بعدتر به دست مشتریان خواهند رسید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1432

به "مشخصات آیونیک 5 لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات آیونیک 5 لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید