موزه خودروهای کلاسیک در تبریز ایجاد می گردد

به گزارش مجله بیزبینگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از اعطای مجوز برای ایجاد موزه خودروهای کلاسیک در تبریز اطلاع داد .

موزه خودروهای کلاسیک در تبریز ایجاد می گردد

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران از تبریز، مرتضی آبدار امشب در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی (عاشورا) آذربایجان شرقی که در استانداری برگزار گردید، با اشاره به اهداف این سازمان در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی گفت: ایجاد ظرفیت های جدید در هتلینگ، تدوین بسته حمایت از گردشگری و اجرای آن، تدوین بسته حمایت از کارگاه های صنایع دستی و تولیدی از جمله سیاست های این سازمان در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.

وی اضافه نمود: تسریع در احداث مؤسسات جدید و صنایع دستی با تاکید بر بازاریابی، افتتاح پروژه های نیمه تمام، توانمندی مجامع محلی و آموزش به دانش آموزان مدارس در مورد راهنمای گردشگری از دیگر برنامه های این سازمان به شمار می رود.

وی از آماده سازی زیرساخت های جهانی در سه حوزه کندوان، بازار تبریز و موزه های کلیسای سنت استپانوس جلفا اطلاع داد و اضافه نمود: تا 75 درصد برنامه های آمادگی زیرساخت ها عملیاتی شده است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از اعطای 245 مورد مجوز برای ایجاد هتلینگ جدید در استان اطلاع داد و گفت: از این تعداد، 75 مورد در حال ساخت و بهره برداری است و 39 پروژه نیز در سطح استان اجرایی می گردد.

آبدار به واگذاری بناهای تاریخی، اعطای مجوز به موزه خودروهای کلاسیک، همکاری با طرح موزه ای به وسعت یک شهر، مشارکت در ایجاد موزه مشاغل در بازار تبریز، ایجاد ظرفیت های جدید در هتلینگ اشاره نمود و گفت: در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی بر تسریع در ایجاد مؤسسات جدید صنایع دستی با تاکید بر بازاریابی تمرکز نموده ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی در عین حال خاطرنشان ساخت: توسعه کارگاه های روستایی در سه ماهه دوم سال باید به میزان 20 درصد تحقق می یافت که از این میزان تا کنون 6 درصد تحقق یافته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 797

به "موزه خودروهای کلاسیک در تبریز ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موزه خودروهای کلاسیک در تبریز ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید