پورتال اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی دوزبانه شد

به گزارش مجله بیزبینگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: پورتال اداره کل استان با هدف معرفی و تبلیغ جاذبه های گردشگری استان و پاسخ گویی به احتیاج گردشگران خارجی درزمینهٔ اطلاع رسانی دوزبانه شد.

پورتال اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی دوزبانه شد

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه گفت: بخش های مختلف پورتال ازجمله اماکن اقامتی، جاذبه ها و رویدادهای گردشگری، گالری تصاویر، معرفی صنایع دستی، راه های ارتباطی و... برای دسترسی آسان تر گردشگران خارجی، به زبان انگلیسی نیز بارگذاری شده است.

او بابیان این که فاز اول پورتال اطلاع رسانی به زبان انگلیسی راه اندازی شده است، اضافه کرد: دسترسی به این پورتال برای گردشگران انگلیسی زبان به وسیله آدرس https://en.nkchto.ir/ امکان پذیر است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی مطرح نمود: با توجه به قرار دریافت چین به عنوان اولین کشور بازار هدف، برای جذب گردشگر و لغو ویزا ورودی اتباع چینی به کشور، معرفی خراسان شمالی و جاذبه های گردشگری به زبان چینی در این پورتال، در دستور کار واقع شده است.

او گفت: در راستای سطح بندی کشورهای بازار هدف گردشگری ایران، کشورهای هدف خراسان شمالی برای جذب گردشگر، شناسایی شده است و معرفی استان به زبان این کشورها ازجمله زبان روسی به زودی انجام خواهد شد.

یزدان پناه با تأکید بر معرفی و تبلیغ ظرفیت های گردشگری استان در فضای مجازی، توضیح داد: این استان به دلیل قرار دریافت در راستا زائران میلیونی بارگاه امام هشتم، دارا بودن جاذبه های گردشگری و طبیعت چهارفصل و نیز تنوع فرهنگ و اقوام گوناگون، شرایط ویژه ای درزمینهٔ گردشگری و جذب گردشگر دارد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 439

به "پورتال اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی دوزبانه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورتال اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی دوزبانه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید