پیام مهم میلیچ به باشگاه استقلال خبرنگاران

به گزارش مجله بیزبینگ، به نظر می رسد میلیچ به زودی به ایران باز می گردد و خیال فرهاد مجیدی از بابت پست دفاع چپ تیمش راحت می گردد.

پیام مهم میلیچ به باشگاه استقلال خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اینکه دقیقاً محمود فکری و دستیارانش چه مسئله ای با بازیکنان خارجی استقلال داشتند و چرا به آنها زیاد بازی نمی دادند هنوز معین نیست اما اینکه در دوران حضور آنها در استقلال بازیکنان خارجی آبی ها به حاشیه رانده شدند و بازدهی فصل پیش را نداشتند همه می دانند و قبول دارند. شیخ دیاباته که فصل پیش با 15 گل آقای گل لیگ شد و دلیل بسیاری از پیروزی های استقلال چه در دوران استراماچونی و چه فرهاد مجیدی بود تبدیل شد به یک نیمکت نشین صرف که در نیمه دوم و به صورت تعویضی به میدان می آمد. هرویه میلیچ هم که در لیگ نوزدهم در سمت چپ استقلال جولان می داد به ناگاه تبعید شد به نیمکت و حتی سکو. فضا آنقدر بر این بازیکن کروات تنگ آمد که او بعد از دربی رفت، ایران را ترک کرد.

این بازیکن که هم پول نگرفته بود و هم در ترکیب تیمش به بازی گرفته نمی شد هنوز که هنوز است به ایران برنگشته و البته برخلاف سایر بازیکنان خارجی این سال های فوتبال ایران شکایتی هم نزد فیفا نبرده. اتفاقاً او این روزها پالس های مثبتی به سران استقلال برای بازگشت داده.

سال پیش وقتی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال بود میلیچ صندلی مهمی در ترکیب تیم داشت و حالا بازگشت دوباره فرهاد این بازیکن را امیدوار به شرایط بهتر نموده. حتماً خود میلیچ هم این خبر را شنیده که یکی از درخواست های مهم مجیدی در بدو ورود به باشگاه بازگرداندن مدافع چپ سابق بوده.

دیروز حجت نظری، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال هم این موضوع یعنی درخواست مجیدی را تأیید کرد و البته ماجرای جالبی درباره دلیل پرداخت نشدن حقوق میلیچ در فصل گذشته داد: در ایام بازی های آسیایی پیشین 50 هزاردلار همراه مدیرعامل وقت استقلال بود اما در فرودگاه از وی ضبط شد. قرار بود این رقم به میلیچ پرداخت شود، ولی به هر دلیلی این اتفاق رخ نداد. به وسیله آقای مددی و دیگر عزیزان سعی کردیم میلیچ را قانع کنیم تا به باشگاه فرصت بدهد ظرف روز های آینده به تعهداتمان عمل کنیم تا او به ایران برشود. ظاهراً این بازیکن کروات با درک شرایط پیش آمده میخواهد به ایران برشود. او گفته حتی در صورت دریافت 10 هزار دلار هم به تهران می آید اما جالب اینجاست که مسئولان استقلال می گویند فعلاً همین مقدار پول را هم ندارند.

به هر ترتیب به نظر می رسد میلیچ به زودی به ایران باز می شود و خیال فرهاد مجیدی از بابت پست دفاع چپ تیمش راحت می شود. مجیدی می خواهد خیلی زود شرایط تیمش را دست کم شبیه به دوران اوج فصل پیش کند و در این راه به میلیچ احتیاج دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 1557

به "پیام مهم میلیچ به باشگاه استقلال خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام مهم میلیچ به باشگاه استقلال خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید