چهار بانوی تکواندوکار از دور مسابقات حذف شدند

به گزارش مجله بیزبینگ، به گزارش خبرنگاران، دومین مرحله از رقابت های تکواندو انتخابی گرنداسلم صبح امروز با حضور 303 تکواندوکار از 33 کشور به میزبانی چین در شهر ووشی شروع شد. تکواندو ایران در مسابقات روز نخست چهار نماینده در وزن 57- کیلوگرم داشت که هر چهار نفر از دور مسابقات حذف شدند.

چهار بانوی تکواندوکار از دور مسابقات حذف شدند

مهلا مومن زاده نایب قهرمان سال 2019 دنیا که یک وزن بالاتر آمده بود ابتدا 2 بر صفر اومایما البوتچی از مراکش را شکست داد و در ادامه برابر ماریجا استتیک از کرواسی با همین نتیجه باخت و از دور مسابقات حذف شد.

کوثر اساسه نیز بعد از رجحان 2 بر صفر برابر شوتینگ هان و ژیائوجینگ وی هر دو از چین، در مبارزه سوم برابر چاروس کایوموا از ازبکستان در راند سوم به دلیل ضربه خطای حریف آسیب دید و با وجود رجحان در این مبارزه از ادامه مسابقات بازماند.

تینا مدانلو دیگر تکواندوکار ایرانی حاضر در این مسابقات 2 بر صفر به یو جین کیم از کره جنوبی باخت و بیتا صنعتی هم با همین نتیجه برابر ژیاکی ژانگ از چینشکست خورد و از دور رقابتها کنار رفتند.

نکته جالب اینکه روابط عمومی فدراسیون فقط مبارزات مومن زاده و اساسه را که در قالب تیم ملی به این مسابقات اعزام شده اند را پوشش داد و از انتشار خبر نتایح مدانلو و صنعتی که با هزینه شخصی راهی چین شده بودند خودداری کرد.

در ادامه این مسابقات فردا شنبه 11 آبان ماه و در روز دوم، پیکارهای اوزان 67- کیلوگرم زنان و 58- و 68- کیلوگرم انجام خواهد شد و کیمیا همتی، یلدا ولی نژاد و محمد کاظمی به عنوان تکواندوکاران کشورمان به مصاف رقبایشان می روند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 515

به "چهار بانوی تکواندوکار از دور مسابقات حذف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار بانوی تکواندوکار از دور مسابقات حذف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید