برنامه ریزی برای بودجه 530 میلیارد تومانی شهرداری شهرکرد در سال 1401

به گزارش مجله بیزبینگ، سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: ارتقای جایگاه شهر در حوزه های مختلف گردشگری، درآمد پایدار، بهره وری سازمانی، ایجاد و توسعه فضای سبز عمومی، توسعه پارک ها و خدمات رفاهی تفریحی عمومی از موضوعات مورد توجه در بودجه 1401 شهرداری است.

برنامه ریزی برای بودجه 530 میلیارد تومانی شهرداری شهرکرد در سال 1401

آقای نجفی در نشست شورای معاونین با اشاره به بودجه 530 میلیارد تومانی شهرداری گفت: یکی از مهم ترین مسائل و دغدغه های شهرداری و شورای شهر، کمبود منابع اقتصادی و نداشتن درآمد پایدار است که باید به سمت ایجاد درامد پایدار حرکت کرد چراکه رفع بسیاری از مسائل شهر ها نیازمند جذب اعتبارات اقتصادی است.

امید است در سال تازه بهتر از گذشته با شناخت و بصیرت به مسئولیت خود در قبال مدیریت شهری پرداخته شود.

معاونت ها، منطقه ها، سازمان ها و تمامی نواحی و واحد های اجرایی شهرداری براساس اعتبار بودجه ای اختصاص داده شده برنامه ها و فعالیت های خود را باید در سال 1401 پیش خواهند برد.

شهرداری ها، سازمانی درآمد ـ هزینه ای هستند و بودجه شهرداری ها با درآمد ها و هزینه هاست و مدیریت شهری در پی آن است که با پیش بینی های لازم در چارچوب ها قانونی حرکت کند.

بیشتر بخوانید

هرچند تحقق بودجه به مؤلفه های مختلفی بستگی دارد و شرایط اقتصادی کشور در تحقق بودجه شهرداری ها بسیار تأثیرگذار است، اما امید است با همراهی کارکنان خدوم شهرداری، بودجه امسال در گام نخست تحقق پیدا کند و در مراحل بعد با اجرای پروژه های پیش بینی شده بتوان در راستای اداره بهتر شهر و افزایش کیفیت زندگی شهروندان قدم برداشت.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: bizbing.ir شناسه مطلب: 2072

به "برنامه ریزی برای بودجه 530 میلیارد تومانی شهرداری شهرکرد در سال 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای بودجه 530 میلیارد تومانی شهرداری شهرکرد در سال 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید